Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > TV > Testy i prezentacje > Mazda 3 - przestrzeń to nie wszystko

Mazda 3 - przestrzeń to nie wszystko

Autor Szczepan Mroczek
Szczepan Mroczek

Nowa Mazda 3 to samochód dla kierowców dla których praktyczność wcale nie jest priorytetem. Statystyki sprzedaży pokazują, że od momentu premiery pierwszej generacji w 2003 roku kupiono aż 6 milionów sztuk tego pojazdu. Z każdym kolejnym wydaniem Japończycy mniejszy nacisk kładli na praktyczność, a bardziej skupiali się na emocjach. To dawało pozytywny efekt, bowiem samochód zyskiwał na popularności. Klienci bardziej cenili wyszukany design niż możliwości transportowe. W nowej odsłonie samochód ma wreszcie trafić do klientów, którzy myślą o kupnie kompaktu premium.

Szczepan Mroczek
Powiązane tematy:MazdaMazda 3
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków