Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
  • Auta bez ściemy
  • Auto Świat GO
  • Samochód Błażeja
  • Testy i prezentacje
  • Używane bez ryzyka
  • ...
Volkswagen T-Cross - cztery cylindry muszą kosztować
Auto Świat TV Testy i prezentacje Volkswagen T-Cross - cztery cylindry muszą kosztować

Volkswagen T-Cross - cztery cylindry muszą kosztować

Robert Rybicki
2 lip 21 16:16
Auto Świat
W początkowym okresie sprzedaży Volkswagen T-Cross na naszym rynku był dostępny jedynie z silnikami 3-cylindrowymi. Ale to już przeszłość, bowiem w ofercie znalazła się już wersja napędzana 150 konnym półtoralitrowym TSI. Jak na tak małego crossovera to chyba aż nadto. Sprawdziłem to dla was i powiem tak - jeśli szukacie auta które nie wygląda a potrafi zaskoczyć osiągami, to może być całkiem ciekawa propozycja. Jedno jest pewne - nie będzie tanio.
Wybrane dla Ciebie
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine — czy to udany SUV?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine — czy to udany SUV?
BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów
BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów
Raport Internetowy Samochód Roku 2022. Co mówi o motoryzacyjnych wyborach Polaków?
Raport Internetowy Samochód Roku 2022. Co mówi o motoryzacyjnych wyborach Polaków?
Google News
Tematy: Volkswagen, T-Cross, Volkswagen T-Cross

Polecane z kategorii

BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel? Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6? Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło? Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km! Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech