Od roku 2011 jego produkcja odbywa się także w meksykańskiej fabryce Toluca.
Milionowy Fiat 500 to wersja Lounge, polakierowany trójwarstwowym, eleganckim perłowym lakierem nadwozia Biała Perła, napędzany niezawodnym silnikiem benzynowym 1,2 o mocy 69 KM. Jak każda „500" jest to pojazd unikalny. Dzięki tysiącom możliwych kombinacji kolorów karoserii, wystroju wnętrza, wersji silnikowych, zasilania i opcji wyposażenia - wśród miliona powstałych dotąd samochodów Fiat 500 naprawdę trudno znaleźć dwa identyczne egzemplarze.
Fiat 500 w odświeżonej gamie MY 2013 oferowany jest jako hatchback i kabriolet w sześciu nowych kolorach nadwozia oraz dwóch nowych wersjach modelowych (Street i Colour Therapy) wraz z innymi akcentami stylistycznymi, które szczególnie podkreślają radosnego ducha samochodu w stylu „pop". Nabywca „Pięćsetki" doceni sześć dostępnych poziomów wyposażenia (Pop, Pop Star, Colour Therapy, Lounge, Street i „By Gucci") oraz pięć wersji silnikowych (1.2 o mocy 69 KM, 0.9 TwinAir Turbo o mocy 85 KM, 1.4 16v o mocy 100 KM, 1.2 Easy Power o mocy 69 KM oraz wysokoprężny 1.3 MultiJet 16v o mocy 95 KM).
Nowe wersje „Pięćsetki" pojawiały się często i w nieprzerwalnym rytmie: 500 Abarth (marzec 2008), 500 by Diesel (wrzesień 2008), 500 Pink (czerwiec 2009), 500C (lipiec 2009), 500C Abarth (marzec 2010), 500C by Diesel (czerwiec 2010), 500 TwinAir (lipiec 2010), 500 Matt Black (wrzesień 2010), 500 Two-Tone (grudzień 2010), 500 i 500C by Gucci (odpowiednio w kwietniu i sierpniu 2011), 500 TwinAir z pakietem „by Abarth" (wrzesień 2011) i 500 America Limited Edition (luty 2012). Powstawały również samochody pokazowe w oparciu o model bazowy - m.in. 500 Barbie, 500 China First Edition, 500 Why Africa, 500 Pepita, 500 Peter Blake, 500 Arik Levi oraz 500 Diabolik.
Zaprezentowany 4 lipca 2007 roku Fiat 500 wywołał ogromne zainteresowanie i entuzjastyczne wprost komentarze ze strony ponad siedmiu tysięcy osób z 63 krajów świata (w tym ponad 1000 akredytowanych dziennikarzy), które przybyły do Turynu specjalnie na uroczystość premiery rynkowej nowej „Pięćsetki". W gronie gości znaleźli się przedstawiciele władz państwowych, świata finansjery oraz przedsiębiorcy, a także celebryci ze świata show-biznesu, mody i sportu.Od tego czasu Fiat 500 zdobył serca międzynarodowej publiczności i recenzentów motoryzacyjnych, jako „mały dotyk szczęścia".
W krajach Europy (27 Unii Europejskiej + EFTA) Fiat 500 uzyskał już w roku 2008 rekordowy udział rynkowy w segmencie, równy 13,9 procent, a w roku następnym osiągnął imponującą sprzedaż rzędu 186.000 sztuk. Godny uwagi jest fakt, że na sprzedaż 180.000 samochodów, jego protoplasta z roku 1957 (wyprodukowany do sierpnia 1975 w liczbie ponad3,4 mln sztuk) musiał czekać aż cztery lata.
Rekordowe wyniki „500" nie ograniczają się jedynie do Europy. Obecny na rynku USA od końca 2010 roku, produkowany w meksykańskiej fabryce Toluca - Fiat 500 jest liderem rynkowym w swej klasie. Październik bieżącego roku był kolejnym, ósmym już z rzędu miesiącem konsekwentnego wzrostu sprzedaży, która w przypadku modelu 500 hatchback zwiększyła się w tym czasie o 109 procent, a modelu cabrio „Convertible" o 21 procent. Łączna liczba zarejestrowanych w Północnej Ameryce „Pięćsetek" od 2011 roku do dziś przekracza już 73.000, z czego 42.000 w pierwszych 10 miesiącach roku 2012. Z entuzjastycznym przyjęciem w salonach dealerskich spotkał się dostępny od kilku tygodni w USA nowy Fiat 500 Turbo wyposażony w 135-konny silnik 1.4 MultiAir.