Spółka General Motors Europe oczekuje w tym roku znacznego wzrostu sprzedaży swoich samochodów w krajach Europy Wschodniej i Centralnej. Głównym produktem podnoszącym te wyniki jest marka Chevrolet. W tym roku Europa powinna wchłonąć ok. 450 tys. samochodów tej marki, gdy dla porównania przed rokiem sprzedano ich "tylko" 342 tys. egz.

Według Jonathana Browninga, szefa sprzedaży i marketingu amerykańskiego koncernu w Europie, Chevrolet ma wielki potencjał, by w przyszłości przekroczyć nawet granicę 1 mln egz. w ciągu roku. Jest to jego zdaniem odpowiednia marka, na właściwym miejscu i we właściwym czasie.

Większość sprzedawanych w Europie samochodów marki Chevrolet tworzą auta wyprodukowane w Azji przez spółkę stworzoną przez Genral Motors i koreańskie Daewoo Motor. Aż 86 proc. samochodów sprzedanych w Europie pod marką Chevrolet pochodziło z Korei. Pozostałe wyprodukowano w USA i Rosji. Aktualnie największe powodzenie Chevrolet ma w Rosji, gdzie z 18 tys. aut sprzedanych w 2005 roku ich liczba wzrosła do 111 tys. w ub. roku. W Europie Środkowej Chevrolet w 2006 roku zwiększył sprzedaż o 34 proc. do 188 tys. egz.