Auto powstało przy udziale studiów projektowych Hyundaia na całym świecie, ale koordynatorem był zespół w USA.
Vision G to duże coupe, kształtem karoserii nawiązujące nieco do Bentleya (szczególnie tył) oraz Aston Martina (przód).
Auto jest superluksusowe – dotyczy to zarówno użytych materiałów, jak i wyposażenia.
Wnętrze Visiona G wykończono najwyższej jakości skórą i szlachetnymi gatunkami drewna. Pasażerowie mają do dyspozycji 4 indywidualne fotele.
Pod maską Hyundaia Visiona G pracuje silnik benzynowy V8 o pojemności 5 litrów i mocy 420 KM. Skrzynia oczywiście automatyczna.
Co ciekawe koncept Vision G nie ma oznaczenia marki Hyundai. Może to zatem sugerować, że Koreańczycy chcą stworzyć nową markę dla luksusowych odmian Hyundai.
Taki manewr zastosowała w latach 90. Toyota tworząc luksusową markę Lexus. Podobnie postąpiły Honda – tworząc markę Acura i Nissan tworząc Infiniti.
Ostatnio na podobny krod zdecydował się Citroen i utworzył markę DS.
Vision G zaprezentowany został po raz pierwszy w Country Museum of Art w Los Angeles, a 16 sierpnia 2015 r. będzie jednym z bohaterów pokazu Concours d'Elegance w Pebble Beach – Kalifornia.
A oto galeria zdjęć Visiona G Concept Coupe.