Auto Świat Wiadomości Aktualności Hyundai Vision G: koreańczycy chcą mieć markę premium

Auto powstało przy udziale studiów projektowych Hyundaia na całym świecie, ale koordynatorem był zespół w USA.

Vision G to duże coupe, kształtem karoserii nawiązujące nieco do Bentleya (szczególnie tył) oraz Aston Martina (przód).

Auto jest superluksusowe – dotyczy to zarówno użytych materiałów, jak i wyposażenia.

Wnętrze Visiona G wykończono najwyższej jakości skórą i szlachetnymi gatunkami drewna. Pasażerowie mają do dyspozycji 4 indywidualne fotele.

Pod maską Hyundaia Visiona G pracuje silnik benzynowy V8 o pojemności 5 litrów i mocy 420 KM. Skrzynia oczywiście automatyczna.

Co ciekawe koncept Vision G nie ma oznaczenia marki Hyundai. Może to zatem sugerować, że Koreańczycy chcą stworzyć nową markę dla luksusowych odmian Hyundai.

Taki manewr zastosowała w latach 90. Toyota tworząc luksusową markę Lexus. Podobnie postąpiły Honda – tworząc markę Acura i Nissan tworząc Infiniti.

Ostatnio na podobny krod zdecydował się Citroen i utworzył markę DS.

Vision G zaprezentowany został po raz pierwszy w Country Museum of Art w Los Angeles, a 16 sierpnia 2015 r. będzie jednym z bohaterów pokazu Concours d'Elegance w Pebble Beach – Kalifornia.

A oto galeria zdjęć Visiona G Concept Coupe.

materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków