: NSU 6 z 1925, NSU 6/60 z 60-cio konnym silnikiem, która zdobyła Grand Prix Niemiec w 1928 roku.Oraz sportowe NSU 1300 TT z 1970, które przez wiele lat nie miało sobie równych na rajdowych trasach i awangardowy NSU Ro 80 z 1976 roku.Od początku istnienia z taśm fabryki w Neckarsulm zjechało ponad 6 milionów pojazdów.W końcu nadszedł czas na sportowy model R8 zaprezentowany na tegorocznych targach w Paryżu. Jest to pierwsze Audi zdolne do przekroczenia magicznych 300 km/h. R8 wykonano wzorując się na zaprezentowanym trzy lata temu koncepcyjnym modelu Le Mans Quattro. Wymiary auta to 443 cmdługości, 190 cm szerokości i tylko 125 cm wysokości. Jego nadwozie wykonano w całości z aluminium, a jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI), osiąga 420 KM, a jejmaksymalny moment obrotowy wynosi 430 Nm. Auto będzie wyposażone w sześciostopniową, manualną skrzynię biegów. Jako wyposażenie dodatkowe można będzie zdecydować się na przekładnię R-Tronic umożliwiającą sekwencyjnę przełożeń.R8 wyposażono w stały napęd na obie osie. Przyspieszenie od 0 do 100 km/hwynosi 4,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 301 km/h. Audi R8, będzie dostępne w Europie na początku 2007 roku, cena wyniesie około 107 tysięcy euro.
Supersportowe R8 już w produkcji
Taśmy fabryki w Neckarsulm opuszczały m.in.