Obie wersje nadwoziowe modelu Accord otrzymały niewielkie zmiany stylistyczne dotyczące reflektorów i zderzaków. Reflektory są bardziej przejrzyste, natomiast żółte kierunkowskazy stosowane w poprzednim modelu mają przeźroczystą obudowę. W najbogatszych wersjach wyposażeniowych zastosowano reflektory biksenonowe z systemem aktywnych świateł skrętnych. Osłona chłodnicy otrzymała dwie chromowane poprzeczki, a kształt kanałów chłodzących został zoptymalizowany.

Tylne światła sedana poddano subtelnym zmianom. Przeprojektowano światło cofania, a kierunkowskazy wykończono jasnoczerwonym szkłem. Zabieg ten pozwolił ujednolicić wygląd lamp zintegrowanych ze światłem przeciwmgielnym. Ekskluzywny charakter wersji sedan dodatkowo podkreślono jasnym, chromowanym wykończeniem dekoracyjnym powyżej tylnej tablicy rejestracyjnej, które zastosowano w większości wersji wyposażeniowych. Model Type S ozdobiono natomiast ciemnym chromem. Odświeżoną stylizację nadwozia podkreślają trzy nowe kolory lakieru - Alabaster Silver, Graphite Lustre and Celestial Blue Pearl.

W większości wersji wyposażeniowych zastosowano nowe materiały tapicerskie siedzeń i paneli drzwiowych. Accord Type S otrzymał półskórzane siedzenia z ciemnoszarym wykończeniem i czarnymi zagłówkami. Metalicznym wykończeniem ozdobiono dźwignię hamulca ręcznego, okolice dźwigni zmiany biegów, koło kierownicy, boczki drzwi oraz elementy deski rozdzielczej. W większości wersji wyposażeniowych, wnęki na nogi są teraz podświetlone na niebiesko, natomiast w wersji Type S - na czerwono.

W celu obniżenia zużycia paliwa i emisji spalin w silniku 2,2 i-DTEC o mocy 150 KM, inżynierowie zredukowali straty spowodowane tarciem. Zmiany idą w parze z modyfikacjami mającymi na celu poprawienie aerodynamiki. Zastosowano większą przednią osłonę powietrzną oraz pokrywy podwozia i tylnej ramy pomocniczej. W wersjach wyposażonych w automatyczną skrzynię biegów, straty spowodowane tarciem zredukowano dzięki zoptymalizowaniu przełożeń. Dzięki temu zmniejszyło się również zużycie paliwa.

Dla poprawy wyciszenia wnętrza samochodu, pod maską silnika i w okolicy deski rozdzielczej zastosowano piankę o większej gęstości, która jeszcze skuteczniej eliminuje drgania wewnętrzne i hałas. W Accordzie z silnikiem Diesla poprawiono również izolację podwozia i zastosowano dodatkowe wygłuszenie dźwiękowe przy osłonie filtra cząstek stałych DPF oraz kolektora wydechowego. Grubsza tylna szyba przyczynia się do zwiększenia komfortu podróżowania pasażerów tylnej kanapy.

Inżynierowie z Japonii podjęli współpracę z kolegami z Niemiec i Wielkiej Brytanii, aby - z uwzględnieniem europejskich warunków drogowych - dopracować amortyzatory wersji Accord Tourer i sedan. Modyfikacje wprowadzone w amortyzatorach zaowocowały większą stabilnością podczas szybkiej jazdy oraz wyższym komfortem tłumienia nierówności.

Najbogatsze wersje wyposażeniowe Accorda otrzymają system aktywnych świateł skrętnych. Dodatkowe światła zostały zintegrowane z istniejącymi zespołami świetlnymi. Uruchamiają się po włączeniu kierunkowskazu lub skręcenia koła kierownicy o ponad 90 stopni.

Kolejną nowinką techniczną jest system sterowania światłami drogowymi, który trafi do aut z reflektorami biksenonowymi. System kontroluje kamera umieszczona za przednią szybą. Urządzenie wykrywa światła pojazdów jadących z przeciwka lub tylne światła poprzedzających pojazdów, a następnie automatycznie przełącza światła drogowe na światła mijania.

Nowa Honda Accord wejdzie do sprzedaży w Europie w kwietniu tego roku.