Szczegółowe specyfikacje i ceny nowego Infiniti Q50 poznamy w czerwcu. Infiniti Europe postanowiło jednak, iż wyższy podatek akcyzowy, którym w Polsce obciążone jest Q50 z silnikiem 2,2 litra, nie może mieć wpływu na obniżenie atrakcyjności cenowej tego modelu, w stosunku do rywali z silnikami do 2,0 l pojemności, a więc obłożonych niższym podatkiem akcyzowym.

Dzięki temu, Q50 z silnikiem 2,2 Diesel będzie miał cenę konkurencyjną w stosunku do modeli innych producentów, wyposażonych w silniki o pojemności poniżej 2000 cm3. Producent zapowiedział wprowadzenie specjalnej wersji flotowej, której wersja bazowa będzie wyceniona wyraźnie poniżej 150 tys. złotych brutto.

Infiniti Q50 2,2d z pakietem wyposażenia atrakcyjnym z punktu widzenia klienta detalicznego i konkurencyjnym dla rywali w segmencie (m.in. z nawigacją, kamerą cofania, oponami run-flat i czujnikiem deszczu), będzie kosztował około 163 tys. złotych.

Pierwsze samochody powinny dotrzeć do Polski na przełomie września i października.

Infiniti Q50, pierwszy z nowej generacji modeli Infiniti, jest dla firmy ważnym samochodem, stworzonym na rynek europejski. Inaugurujący nowy system nazewnictwa Infiniti Q, został zaprojektowany, skonstruowany, wyprodukowany i wyposażony tak, by rywalizować z odwiecznymi liderami segmentu D premium. Niższą i szerszą sylwetką oraz sportową, opływową bryłą, Infiniti Q50 wnosi nową stylistykę do grupy aut, w której znajdują się takie modele jak BMW serii 3 i Audi A4.

Q50 jest pierwszym Infiniti, który korzysta ze współpracy marki z firmą Daimler AG. Inżynierowe Infiniti zmodernizowali jej czterocylindrowy, 2,2-litrowy, turbodoładowany silnik Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa, aby zagwarantować dynamikę zgodną z nastawioną na osiągi filozofią Infiniti (przyspieszenie od 0 do 100 km/h poniżej 9 sekund). Silnik oferuje moc 170 KM i moment obrotowy 400 Nm, przy jednoczesnej niskiej emisji CO2 (poniżej 115 g/km) i spalaniu (4,4 l/100 km). Podobnie jak silnik, także obydwie dostępne skrzynie biegów - sześciobiegowa manualna i siedmiobiegowa automatyczna - zostały dostosowane do specyficznych wymagań Infiniti.

Drugą wersją Q50 na rynek europejski jest hybryda z silnikiem o pojemności 3,5 litra i z systemem Direct Response Hybrid, której przyspieszenie zagwarantuje wysokie miejsce w rankingach europejskich sedanów sportowych. Z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h szacowanym na 5,5 sekundy, prawdopodobnie pokona w tych rankingach nawet swojego starszego brata - Infiniti M35h, który jest obecnie odnotowany w Księdze Rekordów Guinessa jako najszybciej przyspieszająca na świecie hybryda. Osiągom dorównuje niskie zużycie paliwa, które w cyklu mieszanym szacuje się na 6,2 l/100km oraz emisja CO2 poniżej 145 g/km. Q50 3.5 Hybrid będzie dostępny w Europie zarówno w wersji z napędem na tylne, jak i na cztery koła.