Mitsubishi wyprzedziło w ten sposób takich producentów, jak Honda, Citroen, Nissan, Suzuki czy Seat (wstępne dane z Samaru). Kwiecień okazał się tym samym dla Mitsubishi w Polsce najlepszym miesiącem sprzedaży w historii tej firmy, która dotąd plasowała się na 15-17 miejscu wspomnianego rankingu.

W kwietniu zanotowano kolejny dobry wynik, gdyż sprzedano 925 aut spod znaku Trzech Diamentów, czyli o niemal 45% więcej niż przed rokiem, a od stycznia do kwietnia 2832 osoby wyjechały z salonu nowym autem Mitsubishi, co stanowi prawie 90% wzrost. W kwietniu najpopularniejszy okazał się Outlander, który trafił aż do 500 nabywców i który jest bestsellerem pierwszych czterech miesięcy tego roku. Za nim plasuje się Lancer, a trzecie miejsce zajmuje Colt.

Znakomite rezultaty Mitsubishi w Polsce docenił Zarząd Mitsubishi Motors Corporation z siedzibą w Tokio przyznając polskiemu oddziałowi MMC nagrodę za najwyższy wskaźnik wzrostu sprzedaży na Starym Kontynencie. Polska jest jedynym krajem w Europie i jednym z 4 rynków na świecie, które otrzymały to wyróżnienie.

Styczeń - kwiecień

W ciągu pierwszych czterech miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Outlander, który trafił do 1123 klientów notując prawie 140% wzrost sprzedaży.

Na drugim miejscu uplasował się Lancer - sprzedano 1018  takich aut - 490 Lancerów Sedan (o prawie 60% więcej niż w tym samym okresie 2008 roku), 479 Lancerów Sportback i 49 Lancerów Evolution.

Do kwietnia sprzedano 505 Coltów - 409 aut 5-drzwiowych (aż 3,5-krotnie więcej niż przed rokiem) i 95 3-drzwiowych (o 50% więcej).  O 9% zwiększyła się także sprzedaż Mitsubishi Grandisa.

Kwiecień

W kwietniu - podobnie jak w całym ubiegłym roku - najpopularniejszy był Outlander, który trafił aż do 500 nabywców. To największa miesięczna sprzedaż tego modelu w historii firmy.

Drugie miejsce zajął Lancer -  sprzedano 302 takie auta (229 Sedanów, 53 Sportbacki i aż 20 Lancerów Evolution).

Na trzecim miejscu uplasował się Colt, który znalazł 87 klientów. Sprzedano 78 Coltów 5-drzwiowych - o 90% więcej niż w kwietniu 2008 i 9 - 3-drzwiowych.