Jaguar S-Type od wielu lat jest jednym z najbardziej szanowanych i podziwianych samochodów na świecie. Potencjalni nabywcy tego auta są bardzo często urzekani przez bijącą z niego indywidualność oraz niebanalną stylistykę, które połączone są ze sportowymi osiągami. Jednym z powodów, dla których warto byłoby wydać poważną sumę na ten samochód, może być podwójnie doładowana jednostka wysokoprężna o pojemności 2,7 litra. Oferuje ona bardzo wysokie osiągi połączone z bardzo umiarkowanym apetytem na paliwo.

W roczniku modelowym 2008 wszystkie wersje modelu z serii S-Type otrzymały odświeżony przód, w którym zmieniono wygląd zderzaka, a także siatkowanego grillu. Dzięki delikatnym zabiegom "odmładzającym" samochód otrzymał nowocześniejszy wygląd podkreślający jego dynamiczny charakter. W zestawieniu na rok 2008 pojawiły się nowe wzory aluminiowych obręczy. Modele podstawowe zostaną wyposażone w siedemnastocalowe felgi Antares. Wersja SE otrzyma rozmiar osiemnastocalowy, natomiast model topowy zostanie osadzony na "dziewiętnastkach" o nazwie Barcelona.

Także wnętrze nowej odsłony samochodu zostało poddane nieznacznym modyfikacjom. W modelach podstawowych dostępna będzie sześciostopniowa, automatyczna skrzynia, skórzane fotele oraz kierownica. Z "gadżetów elektronicznych" pojawi się w standardzie asystent parkowania. Ekskluzywna limuzyna Jaguara będzie dostępna wraz z trzema wariantami silnikowymi: 2,7 l V6 Diesel (206KM), 3,0 l V6 Benzyna (240KM), 4,2 l Turbo V8 (400KM).

Nowa wersja pomimo bogatszego wyposażenia będzie kosztować taniej. Za najtańszą wersję Jaguara S-Type trzeba będzie zapłacić około 160 tysięcy złotych. Cena najlepiej wyposażonego modelu z najmocniejszym silnikiem wyniesie około 254 tysięcy złotych.