Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Audi e-tron

Audi e-tron

Lepiej siedzieć z tyłu niż za kierownicą – nowy pomysł Audi na rozrywkę w kabinie
Multimedia

Lepiej siedzieć z tyłu niż za kierownicą – nowy pomysł Audi na rozrywkę w kabinie

Audi e-tron – pierwsza jazda w Abu Dhabi
Samochód Błażeja

Audi e-tron – pierwsza jazda w Abu Dhabi

Najlepsi z najlepszych w Tech Awards: Audi, BMW i Jaguar na czele
Wiadomości

Najlepsi z najlepszych w Tech Awards: Audi, BMW i Jaguar na czele

W tegorocznym plebiscycie Tech Awards 2018 można było głosować m.in. w kategorii technologie w motoryzacji. Wśród 12 nominowanych wyłoniono trójkę najlepszych. Podium należy do europejskich marek.

Audi A3 e-tron: przewaga dzięki benzynie
Auto Świat

Audi A3 e-tron: przewaga dzięki benzynie

Audi udało się stworzyć mało nachalną i co ważne bardzo szybką hybrydę typu plug-in. A3 e-tron do salonów sprzedaży w Polsce trafi jesienią. Nie wyświetla zielonych kwiatków na zestawie zegarów, a zamiast wielkich plakietek z napisem „Hybrid” ma na klapie i grillu dyskretne logo „e-tron”. Do tego dochodzą LED-owe lampy i nieco zmodyfikowany zderzak, ale z daleka i tak nie odróżnisz go od zwykłej „A3-ki”

Audi e-tron - cztery pierścienie pod napięciem
Premiery

Audi e-tron - cztery pierścienie pod napięciem

Audi pokazało swojego pierwszego elektrycznego SUV-a, który uzbrojony w silnik o mocy 480 KM i zasięg 400 km jeszcze w tym roku ma wyruszyć na wojnę z Teslą. A to dopiero początek serii nowych modeli na prąd przygotowywanych przez niemiecki koncern na najbliższą przyszłość.

Audi e-tron: elektryczny prototyp na salonie w Genewie
Aktualności

Audi e-tron: elektryczny prototyp na salonie w Genewie

Jedną z gwiazd stoiska Audi na salonie w Genewie (6-18 marca) jest elektryczny prototyp SUV-a o nazwie e-tron. Auto jest oklejone, ale nie zamaskowane, da się rozpoznać detale, proporcje, światła, kształt grilla.

Audi e-tron Sportback concept – na drogach w 2019 roku
Aktualności

Audi e-tron Sportback concept – na drogach w 2019 roku

Na salon samochodowy w Szanghaju (19-28 kwietnia 2017) Audi przygotowało m.in. swój drugi w pełni elektryczny model. Nazywa się e-tron Sportback. Mimo że ma 4 drzwi z zewnątrz przypomina coupe. Elektryczne Audi ma pod maską napęd o mocy 320 kW (435 KM).

Audi Q7 e-tron - grubas na maratonie
TV

Audi Q7 e-tron - grubas na maratonie

Audi twierdzi, że Audi Q7 e-tron jest „eko”, bo może jeździć na prądzie – nawet do 56 km na jednym ładowaniu. My sprawdzamy, czy ten 2,6-tonowy kolos jest też „fit”, i wysyłamy go na trasę maratonu warszawskiego.

Audi e-tron – zaprojektowany przez Polaka
Aktualności

Audi e-tron – zaprojektowany przez Polaka

W 2018 roku do seryjnej produkcji trafi Audi e-tron. To elektryczny SUV, za którego design odpowiada pracujący w Audi polski stylista Kamil Łabanowicz.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Audi e-tron quattro concept: sportowy SUV z napędem elektrycznym
Aktualności

Audi e-tron quattro concept: sportowy SUV z napędem elektrycznym

Audi e-tron quattro to koncepcyjny, sportowy SUV o napędzie elektrycznym, z trzema silnikami o łącznej mocy 370 kW (503 KM).

Audi e-Tron - Wyścigówka pod napięciem
TV

Audi e-Tron - Wyścigówka pod napięciem

Czerwone Audi e-Tron z wyglądem, inspirowanym R8, i elektrycznym napędem zdaniem wielu obserwatorów "ukradło" frankfurcki show, dostarczając elektryzujących doznań. Audi e-Tron wyposażono w 4 elektryczne silniki o łącznej mocy 313 KM i momencie obrotowym 4500 Nm.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.