Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Audi e-tron

Audi e-tron

Pojechałem elektrykiem z Poznania do Berlina. Ile to trwało i ile kosztowało?

Pojechałem elektrykiem z Poznania do Berlina. Ile to trwało i ile kosztowało?

Nowe Audi Q8 e-tron wygląda bardzo znajomo, bo najwięcej zmieniło się w kwestii technologii i pojemności baterii. Dlatego sprawdziłem, czy elektryczny SUV jest krążownikiem na dalekie wyprawy. Pojechałem nim z Poznania do Berlina i z powrotem. Jak mi poszło i ile to kosztowało?

Udręka czy luksus? Po 1000 km elektrykiem po Niemczech wiem, jak naprawdę tam jest z publicznymi ładowarkami

Udręka czy luksus? Po 1000 km elektrykiem po Niemczech wiem, jak naprawdę tam jest z publicznymi ładowarkami

"W Niemczech jest za mało publicznych ładowarek aut elektrycznych" mówią jedni. "To ty chyba nigdy w Polsce nie byłeś" odpowiadają inni. Jak jest naprawdę? Przejechałem elektrykiem ponad 1000 km po niemieckich autostradach i znam odpowiedź.

Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?

Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?

Audi RS e-tron GT to bez wątpienia jedno z najciekawszych stylistycznie aut, które obecnie można kupić. Tak, ten model wygląda jak milion dolarów, ale na szczęście aż tyle nie kosztuje, co nie zmienia jednak faktu, że stać na niego niewiele osób. Jesteście ciekawi, jak jeździ najmocniejsze seryjne Audi?

Stary znajomy z nową nazwą i większym zasięgiem. Przetestowałem Audi Q8 e-tron

Stary znajomy z nową nazwą i większym zasięgiem. Przetestowałem Audi Q8 e-tron

Nowe Audi Q8 e-tron to coś więcej niż inna nazwa i drobne zmiany wizualne w postaci podświetlanej atrapy. Inżynierowie z Ingolstadt najwięcej pracy włożyli w to, co skrywa się pod dobrze nam już znaną karoserią elektrycznego SUV-a. Sprawdziłem, czy w zimowych warunkach można to docenić za kierownicą 408-konnej wersji Q8 55 e-tron.

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Katalogowe dane zasięgu i zużycia prądu przeprowadzane według procedury WLTP teoretycznie dają porównywalność, ale realnie potrafią mocno różnić się od tego, co osiągamy w naszych testach samochodów elektrycznych. Rzeczywiste osiągi elektryków zależą od wielu czynników – nasze testy aut elektrycznych dają nam możliwość ujawnienia tego, ile faktycznie można przejechać na jednym ładowaniu, także w mniej sprzyjających warunkach. Oto nasz ranking zasięgu aut elektrycznych.

Skazani na jazdę od ładowarki do ładowarki? Test zasięgu aut elektrycznych na autostradzie

Skazani na jazdę od ładowarki do ładowarki? Test zasięgu aut elektrycznych na autostradzie

Testujemy zasięg 12 samochodów elektrycznych na autostradzie: na ile kilometrów wystarczają ich akumulatory przy prędkości 130 km/h? Ile trwa ładowanie akumulatorów, kiedy skończy się prąd.

Audi Q6 e-tron, nowy elektryczny SUV zalicza opóźnienie

Audi Q6 e-tron, nowy elektryczny SUV zalicza opóźnienie

Producent z Ingolstadt rozpoczął rewolucję nomenklaturową. SUV Audi e-tron będzie się nazywać Q8 e-tron, a całkiem nowe Q6 e-tron uzupełni paletę modeli powyżej Q4. Z pewnym opóźnieniem Audi Q6 ma się pojawić w sieci sprzedaży w 2024 r.

Kosmiczne osiągi i wstydliwe zasięgi, a to wszystko po 700 tys. zł od sztuki

Kosmiczne osiągi i wstydliwe zasięgi, a to wszystko po 700 tys. zł od sztuki

Tak, są elektryczne, ale... na pewno nie są oszczędne. Nie mają też choćby przyzwoitych zasięgów, których ich producenci nie musieliby się wstydzić. Ale są szybkie i powstały po to, by cieszyć. Czas włączyć im prąd i sprawdzić, który zgasi światło!

Najładniejsze i najbrzydsze samochody elektryczne. Zgadzasz się z naszym wyborem?

Najładniejsze i najbrzydsze samochody elektryczne. Zgadzasz się z naszym wyborem?

Piękno opiera się elektromobilności. Znacznie trudniej zaprojektować atrakcyjny samochód elektryczny niż atrakcyjne auto spalinowe. Komu ta sztuka udała się najlepiej? Komu wyraźnie mniej?

Jeśli tak ma wyglądać przyszłość, to wsadźcie mnie w wehikuł czasu

Jeśli tak ma wyglądać przyszłość, to wsadźcie mnie w wehikuł czasu

Panie i panowie, oto goście specjalni, pierwszy raz w Polsce: Audi A6 Sportback e-tron concept i Audi skysphere concept. Byłem na pokazie modeli, o których można powiedzieć jedno: jeśli one nie przekonają nas do aut elektrycznych, to nic już innego nie zdoła tego zrobić.

Który numer okaże się szczęśliwy? Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5 i Polestar 2 walczą o szczyt podium!

Który numer okaże się szczęśliwy? Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5 i Polestar 2 walczą o szczyt podium!

Coś pomiędzy hatchbackiem a vanem, do tego SUV i niskie sportowe auto: Hyundai Ioniq 5, Audi Q4 e-tron i Polestar 2. Która liczba w walce o szczyt podium przyniesie najwięcej szczęścia? Znowu będzie sensacja!

Nowe generacje Volkswagena Passata, Audi A4 i BMW serii 5. Już tylko elektryczne?

Nowe generacje Volkswagena Passata, Audi A4 i BMW serii 5. Już tylko elektryczne?

Niemiecka branża samochodowa nie śpi. BMW serii 5 i Audi A4 rozwijane są równolegle jako samochody elektryczne i spalinowe. Volkswagen musi w końcu poradzić sobie z problemami z jakością. Natomiast Mercedes pracuje na wysokich obrotach nad kultowymi modelami, wśród których jest słynna Gelenda, czyli klasa G.

Materiał promocyjny
Elektrykiem do Chorwacji – czy to wyzwanie?

Elektrykiem do Chorwacji – czy to wyzwanie?

Zapakowaliśmy się do Porsche Taycana GTS oraz Audi e-trona GT i ruszyliśmy popularną wśród Polaków wakacyjną trasą, by sprawdzić, czy bezemisyjne podróżowanie wiąże się z wyrzeczeniami. Wnioski są budujące, jednak sztuka sprawnego pokonania trasy tkwi w zaplanowaniu szybkich ładowań

Czy wiedziałeś(-aś), że Polacy stylizowali te samochody? Wśród nich są BMW, Audi, Jaguar i Ferrari!

Czy wiedziałeś(-aś), że Polacy stylizowali te samochody? Wśród nich są BMW, Audi, Jaguar i Ferrari!

Syrena, Beskid i Wars to nie wszystko. Polski wkład w samochodowy design nie skończył się wraz z PRL-em – on się dopiero na dobre zaczął. Nasi rodacy stoją za wyglądem doskonale znanych modeli, w tym najnowszego BMW X1.

Oferta elektrycznych samochodów w Polsce – każdy znajdzie coś dla siebie

Oferta elektrycznych samochodów w Polsce – każdy znajdzie coś dla siebie

Samochody elektryczne w dalszym ciągu są niszą na tle spalinowych konstrukcji, niemniej jednak jest ich coraz więcej w naszym kraju. Obecnie większość liczących się marek ma przynajmniej jeden taki model w ofercie. W zestawieniu przedstawiamy osobowe modele dostępne w Polsce oraz zapowiedzi aut, które już wkrótce pojawią się w sprzedaży.

Materiał promocyjny
Elektryczna ofensywa Audi: A6 e-tron na rynku już w 2023 roku!

Elektryczna ofensywa Audi: A6 e-tron na rynku już w 2023 roku!

Niemiecka marka premium najwyraźniej zamierza zdominować rynek samochodów elektrycznych o najwyższych osiągach i oprócz potężnego napędu proponuje styl i rozmach, jakich w tym segmencie jeszcze nikt nie odważył się zaproponować

Nowe Audi A2 e-tron – drugie podejście

Nowe Audi A2 e-tron – drugie podejście

Audi chce mocniej postawić na luksus, ale nawet marce premium potrzebny jest mały samochód. Czy to szansa na odrodzenie Audi A2 w elektrycznym wydaniu e-tron?

Zabezpieczenie przed kradzieżą - 11 nowych aut w teście

Zabezpieczenie przed kradzieżą - 11 nowych aut w teście

Brytyjski Thatcham od wielu lat sprawdza fabryczne zabezpieczenia samochodów przed kradzieżą. Wyniki zeszłorocznego testu modeli z rocznika 2019 wciąż nie napawają optymizmem, nawet marki premium wypadają marnie.

Auta bez ściemy - Audi R8 Spyder V10 RWD kontra Audi RS e-tron GT

Auta bez ściemy - Audi R8 Spyder V10 RWD kontra Audi RS e-tron GT

Oto dwa auta, które wiele łączy, ale jeszcze więcej dzieli. Audi R8 Spyder V10 RWD to bez wątpienia sportowy samochód dla tych, co szukają adrenaliny. Natomiast Audi RS e-tron GT to gran turismo naszych czasów, duże, efektowne i elektryczne. Każdy z prezentowanych modeli ma dać kierowcy niezapomniane wrażenia z jazdy, jednak robią to na różne sposoby. Audi R8 RWD w zimowych warunkach potrafi sprawić, że nawet w największy mróz kierowcy zrobi się gorąco. Natomiast w RS e-tron GT gorąco zrobi się, kiedy podjedzie na nieczynną lub zajętą ładowarkę. Robert wybrał R8, Piotr e-trona - a wy który model chcielibyście mieć w swoim garażu?

Nowe samochody w 2022 r. - przegląd wybranych premier

Nowe samochody w 2022 r. - przegląd wybranych premier

Studia projektowe koncernów motoryzacyjnych pracują pełną parą i w nadchodzących miesiącach 2022 r. na rynek trafią nowe modele samochodów. Będzie w czym wybierać, począwszy od maluchów przez kompakty po luksusowe modele premium. Ich przegląd znajdziecie w naszej galerii.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech