Audi e-tron przy ładowarce Ionity (zdjęcie ilustracyjne)
Auto Świat EV Wiadomości Udręka czy luksus? Po 1000 km elektrykiem po Niemczech wiem, jak naprawdę tam jest z publicznymi ładowarkami

Udręka czy luksus? Po 1000 km elektrykiem po Niemczech wiem, jak naprawdę tam jest z publicznymi ładowarkami

Audi e-tron przy ładowarce Ionity (zdjęcie ilustracyjne)Audi
  • Sprawdziłem, jakie znaczenie w trasie mają szybkie ładowarki o mocy 350 kW
  • W Niemczech jest ich 490, w Polsce prawie 25 razy mniej
  • Nigdy nie sądziłem, że tak będzie wyglądać przeszło 1000-kilometrowa podróż elektrycznym samochodem
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onetu

"Trza być w butach na weselu" — pisał Stanisław Wyspiański. Skoro tak, to do budowanej właśnie gigafabryki akumulatorów Volkswagena w środkowych Niemczech nie wypadało pojechać czymś innym niż elektrykiem.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji