• Różnice między zasięgiem WLTP, czyli tym deklarowanym przez producentów, a testowym potrafią sięgać nawet 40 proc.
  • Chłodne temperatury panujące podczas testów mają wpływ na wynik, szczególnie jeśli samochód nie jest wyposażony w pompę ciepła
  • Wyniki średniego zużycia testowego sczytujemy z komputera pokładowego – nie uwzględniają strat przy ładowaniu
  • Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Do danych katalogowych samochodów elektrycznych należy podchodzić z pewnym dystansem. Owszem, cykl pomiarowy WLTP daje porównywalność wyników i ma lepiej symulować rzeczywiste warunki jazdy niż wcześniej stosowany NEDC. Wymaga też uwzględniania takich zmiennych, jak rozmiar opon czy dodatkowe wyposażenie. Jednak deklarowane przez producentów aut elektrycznych zasięgi i zużycie prądu okazują się czasem trudne do osiągnięcia w codziennym użytkowaniu.

Wiele marek słusznie przyznaje, że to, ile faktycznie pokonamy danym modelem na jednym ładowaniu, zależy od wielu czynników: prędkości, stylu jazdy, temperatury, użycia klimatyzacji i ogrzewania czy obciążenia i topografii. Producenci aut zamieszczają na swoich stronach internetowych kalkulatory zasięgu z "suwakami" pozwalającymi określić wiele parametrów – warto z tego skorzystać, by mieć obraz sytuacji przed zakupem.

Nasze testy także mają pomagać ocenić, jakie możliwości oferują elektryki w codziennym użytkowaniu. Poniżej prezentujemy wybrane średnie wyniki zużycia i zasięgu dla testowanych aut elektrycznych w odniesieniu do danych WLTP. W naszych testach podajemy też szczegółowe zakresy dla poszczególnych odcinków drogi naszej trasy testowej – zasięg na autostradzie będzie diametralnie krótszy niż w mieście i podczas spokojnej jazdy podmiejskiej.

Wyniki, które podajemy sczytujemy z komputerów pokładowych testowanych aut. Dane WLTP natomiast uwzględniają też straty ładowania (ok. 12 proc.).

Ranking aut elektrycznych – jak testujemy zasięg samochodów elektrycznych

Nasze pomiary przeprowadzamy w rzeczywistym ruchu, zawsze na tej samej trasie i według takich samych zasad. Te warunki nie dają oczywiście laboratoryjnej powtarzalności, ale już zmienność pór roku i temperatur stanowi cenną okoliczność pomiarową. W końcu samochodem jeździ się przez cały rok, a nie tylko w 23 st. C i 14 st. C, które symuluje się w procedurze WLTP.

Test zasięgu i zużycia prądu – tak testujemy Foto: Auto Świat
Test zasięgu i zużycia prądu – tak testujemy

Testy w zimowych warunkach stanowią dla pewnych modeli wyzwanie – tu różnice między fabrycznym a testowym zużyciem potrafią być bardzo duże (mimo podgrzania baterii i kabiny przed jazdą, jeszcze w momencie ładowania). Ale zdarza się też, że w sprzyjających okolicznościach samochód zużywa nieco mniej niż w katalogu.

Z naszych obserwacji często wynika jednak, że osiągnięcie lub przebicie fabrycznego zasięgu wymaga już dość defensywnej jazdy, z prędkością nie wyższą niż ok. 120 km/h. Raczej jednak znacznie niższą, w warunkach, które dają wiele okazji do efektywnej rekuperacji (miasto) bądź utrzymywania stałej, umiarkowanej prędkości (droga krajowa/wojewódzka).

Ranking zasięgu samochodów elektrycznych

Samochody uszeregowaliśmy według długości zasięgu uzyskanego w naszym teście, od najkrótszego do najdłuższego. Dogłębne testy prezentowanych modeli znajdziecie w linkach.

Honda e

Honda e Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Honda e
  • Zasięg wg WLTP: 210 km
  • Zasięg w teście: 124 km (test przy 7 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 17,8 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 22,9 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 154 KM, tylny napęd, akumulator 28,5 kWh netto (35,5 kWh brutto)
  • Nasz test Hondy e znajdziesz pod tym linkiem

MINI Cooper SE (wersja po liftingu)

MINI Cooper SE (2021 r., lifting) Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
MINI Cooper SE (2021 r., lifting)

Mazda MX-30 e-Skyactiv

Mazda MX-30 Foto: Andrzej Kondratczyk / Auto Świat
Mazda MX-30
  • Zasięg wg WLTP: 200 km
  • Zasięg w teście: 170 km (test przy 15 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 19,0 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 18,8 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 145 KM, przedni napęd, akumulator 32,0 kWh netto (35,5 kWh brutto)
  • Nasz test Mazdy MX-30 znajdziesz pod tym linkiem

MINI Cooper SE

MINI Cooper SE Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
MINI Cooper SE
  • Zasięg wg WLTP: 200 km
  • Zasięg w teście: 182 km (test przy 25 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 18,0 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 15,9 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 184 KM, przedni napęd, akumulator 28,9 kWh netto (32,6 kWh brutto)
  • Nasz test MINI Coopera SE znajdziesz pod tym linkiem

Fiat 500 RED 42 kWh

Fiat 500 RED 42 kWh Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Fiat 500 RED 42 kWh
  • Zasięg wg WLTP: 331 km
  • Zasięg w teście: 187 km (test przy -5 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 13,5 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 19,9 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 118 KM, przedni napęd, akumulator 37,3 kWh netto (42 kWh brutto)
  • Nasz test Fiata 500 RED 42 kWh znajdziesz pod tym linkiem

Opel Combo-e Cargo XL

Opel Combo-e Cargo XL Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Opel Combo-e Cargo XL
  • Zasięg wg WLTP: 275 km
  • Zasięg w teście: 193 km (test przy 7 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 17,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 23,8 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 136 KM, przedni napęd, akumulator ~46 kWh netto (50 kWh brutto)
  • Nasz test Opla Combo-e Cargo XL znajdziesz pod tym linkiem

Opel Mokka-e

Opel Mokka-e 136 KM Foto: Janusz Borkowski/Opel / Auto Świat
Opel Mokka-e 136 KM
  • Zasięg wg WLTP: 324 km
  • Zasięg w teście: 199 km (test przy 6 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 17,8 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 22,6 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 136 KM, przedni napęd, akumulator 45 kWh netto (50 kWh brutto)
  • Nasz test Opla Mokki-e znajdziesz pod tym linkiem

Fiat 500 Icon 42 kWh

Fiat 500 BEV 118 KM Icon Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Fiat 500 BEV 118 KM Icon
  • Zasięg wg WLTP: 320 km
  • Zasięg w teście: 210 km (test przy 9 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 14,3 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 17,8 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 118 KM, przedni napęd, akumulator 37,3 kWh netto (42 kWh brutto)
  • Nasz test Fiata 500 Icon 42 kWh znajdziesz pod tym linkiem

Volkswagen e-up!

Volkswagen e-up! Foto: Auto Świat
Volkswagen e-up!
  • Zasięg wg WLTP: 258 km
  • Zasięg w teście: 223 km (test przy 18 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 14,4 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 14,5 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 83 KM, przedni napęd, akumulator 32,3 kWh netto (36,8 kWh brutto)
  • Nasz test Volkswagena e-up! znajdziesz pod tym linkiem

Peugeot e-208

Peugeot e-208 GT Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Peugeot e-208 GT
  • Zasięg wg WLTP: 340 km
  • Zasięg w teście: 243 km (test przy 31 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 16,9 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 18,5 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 136 KM, przedni napęd, akumulator 45 kWh netto (50 kWh brutto)
  • Nasz test Peugeota e-208 znajdziesz pod tym linkiem

Mercedes e-Vito Tourer

Mercedes eVito Tourer – pod prąd trendom Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Mercedes eVito Tourer – pod prąd trendom
  • Zasięg wg WLTP: 359 km
  • Zasięg w teście: 247 km (test przy -7 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 27,8 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 36,4 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 204 KM, przedni napęd, akumulator 90 kWh netto (100 kWh brutto)
  • Nasz test Mercedesa e-Vito Tourera znajdziesz pod tym linkiem

Seres 3

Seres 3 2022 r. 1 generacja Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Seres 3 2022 r. 1 generacja
  • Zasięg wg WLTP: 301 km
  • Zasięg w teście: 290 km (test przy 8 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 18,0 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 18,1 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 163 KM, napęd przedni, akumulator 52,6 kWh netto (53,6 kWh brutto)
  • Nasz test Seresa 3

Porsche Taycan Turbo S

Porsche Taycan Turbo S Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Porsche Taycan Turbo S
  • Zasięg wg WLTP: 388 km
  • Zasięg w teście: 305 km (test przy 6 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 25,7 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 27,4 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 761 KM, napęd 4x4, akumulator 83,7 kWh netto (93,4 kWh brutto)
  • Nasz test Porsche Taycana Turbo S znajdziesz pod tym linkiem

Volkswagen ID.3 1st Plus (obecnie Pro Performance)

Volkswagen ID.3 Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Volkswagen ID.3
  • Zasięg wg WLTP: 420 km
  • Zasięg w teście: 309 km (test przy 11 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 15,7 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 18,8 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 204 KM, tylny napęd, akumulator 58 kWh netto (62 kWh brutto)
  • Nasz test Volkswagena ID.3 znajdziesz pod tym linkiem

Skoda Enyaq iV 80X Sportline

Skoda Enyaq iV 80X Sportline (2021 r., 1. generacja) Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Skoda Enyaq iV 80X Sportline (2021 r., 1. generacja)
  • Zasięg wg WLTP: 488 km
  • Zasięg w teście: 318 km (test przy -2 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 17,7 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 24,2 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 265 KM, napęd 4x4, akumulator 77 kWh netto (82 kWh brutto)
  • Nasz test Skody Enyaq iV 80X Sportline

Volkswagen ID.4 GTX

Volkswagen ID.4 GTX 2021 I generacja Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Volkswagen ID.4 GTX 2021 I generacja
  • Zasięg wg WLTP: 482 km
  • Zasięg w teście: 319 km (test przy 0 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 20,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 24,1 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 299 KM, napęd 4x4, akumulator 77 kWh netto (82 kWh brutto)
  • Nasz test Volkswagena ID.4 GTX

Volvo C40 Recharge Twin P8

Volvo C40 Recharge Twin P8 Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Volvo C40 Recharge Twin P8
  • Zasięg wg WLTP: 435 km
  • Zasięg w teście: 322 km (test przy 7 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 21,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 23,3 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 408 KM, napęd 4x4, akumulator 75 kWh netto (78 kWh brutto)
  • Nasz test Volvo C40 Recharge Twin P8

Ford Mustang Mach-E GT

Ford Mustang Mach-E GT 2021 I Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Ford Mustang Mach-E GT 2021 I
  • Zasięg wg WLTP: 490 km
  • Zasięg w teście: 326 km (test przy 2 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 20,0 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 27,0 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 487 KM, napęd 4x4, akumulator 88 kWh netto (98 kWh brutto)
  • Nasz test Forda Mustanga Mach-E GT

Ford Mustang Mach-E AWD

Ford Mustach Mach-E AWD 98 kWh Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Ford Mustach Mach-E AWD 98 kWh
  • Zasięg wg WLTP: 540 km
  • Zasięg w teście: 326 km (test przy 4 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 18,7 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 27,0 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 351 KM, napęd 4x4, akumulator 88 kWh netto (98 kWh brutto)
  • Nasz test Forda Mustanga Mach-E AWD znajdziesz pod tym linkiem

Audi e-tron S

Audi e-tron S (2021) Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Audi e-tron S (2021)
  • Zasięg wg WLTP: 343 km
  • Zasięg w teście: 330 km (test przy 27 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 28,4 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 26,1 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 3 silniki, 503 KM, napęd 4x4, akumulator 86,5 kWh netto (95 kWh brutto)
  • Nasz test Audi e-trona S znajdziesz pod tym linkiem

Mercedes EQB 350

Mercedes EQB 350 4Matic Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Mercedes EQB 350 4Matic
  • Zasięg wg WLTP: 420 km
  • Zasięg w teście: 333 km (test przy 15 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 18,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 20,0 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 292 KM, napęd 4x4, akumulator 66,5 kWh netto (79,8 kWh brutto)
  • Nasz test Mercedesa EQB 350

Mercedes EQA 250

Mercedes EQA 250 Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Mercedes EQA 250
  • Zasięg wg WLTP: 426 km
  • Zasięg w teście: 343 km (test przy 24 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 17,7 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 19,4 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 190 KM, przedni napęd, akumulator 66,5 kWh netto (79,8 kWh brutto)
  • Nasz test Mercedesa EQA znajdziesz pod tym linkiem

Volvo XC40 P6 Recharge

Volvo XC40 Recharge FWD 2022 1. generacja Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Volvo XC40 Recharge FWD 2022 1. generacja
  • Zasięg wg WLTP: 420 km
  • Zasięg w teście: 345 km (test przy 21 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 20,0 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 19,4 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 231 KM, przedni napęd, akumulator 67 kWh netto (75 kWh brutto)
  • Nasz test Volvo XC40 Recharge P6

Hyundai Kona Electric 64 kWh

Hyundai Kona Electric Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Hyundai Kona Electric
  • Zasięg wg WLTP: 484 km
  • Zasięg w teście: 347 km (test przy 5 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 14,7 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 18,4 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 204 KM, przedni napęd, akumulator 64 kWh netto (67,5 kWh brutto)
  • Nasz test Hyundaia Kony Electric znajdziesz pod tym linkiem

Porsche Taycan GTS Sport Turismo

Porsche Taycan GTS Sport Turismo Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Porsche Taycan GTS Sport Turismo
  • Zasięg wg WLTP: 443 km
  • Zasięg w teście: 347 km (test przy 12 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 23,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 24,1 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 598 KM, napęd 4x4, akumulator 83,7 kWh netto (93,4 kWh brutto)
  • Nasz test Porsche Taycana GTS Sport Turismo

Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S

Porsche Taycan Cross Tourismo 2022 r. 1. generacja Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Porsche Taycan Cross Tourismo 2022 r. 1. generacja
  • Zasięg wg WLTP: 401 km
  • Zasięg w teście: 348 km (test przy 9 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 25,6 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 24,0 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 761 KM, napęd 4x4, akumulator 83,7 kWh netto (93,4 kWh brutto)
  • Nasz test Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S

Audi RS e-tron GT

Audi RS e-tron GT Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Audi RS e-tron GT
  • Zasięg wg WLTP: 451 km
  • Zasięg w teście: 353 km (test przy 10 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 21,7 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 23,7 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 646 KM, napęd 4x4, akumulator 83,7 kWh netto (93,4 kWh brutto)
  • Nasz test Audi RS e-trona GT znajdziesz pod tym linkiem

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 2WD

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 2WD Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Hyundai Ioniq 5 73 kWh 2WD
  • Zasięg wg WLTP: 481 km
  • Zasięg w teście: 365 km (test przy 12-16 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 16,8 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 19,9 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 218 KM, tylny napęd, akumulator 72,6 kWh netto (77,4 kWh brutto)
  • Nasz test Hyundaia Ioniqa 5 73 kWh 2WD

Porsche Taycan 4S (Performance)

Porsche Taycan 4S Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Porsche Taycan 4S
  • Zasięg wg WLTP: 386 km
  • Zasięg w teście: 365 km (test przy 17 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 26,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 22,9 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 571 KM, napęd 4x4, akumulator 83,7 kWh netto (93,4 kWh brutto)
  • Nasz test Porsche Taycana 4S znajdziesz pod tym linkiem

Audi e-tron GT quattro

Audi e-tron GT quattro 2021 I generacja Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Audi e-tron GT quattro 2021 I generacja
  • Zasięg wg WLTP: 453 km
  • Zasięg w teście: 370 km (test przy 23 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 21,6 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 22,2 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 530 KM (w trybie boost), napęd 4x4, akumulator 83,7 kWh netto (93,4 kWh brutto)
  • Nasz test Audi e-tron GT quattro

Audi e-tron Sportback 55 quattro

Audi e-tron Sportback 55 quattro Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Audi e-tron Sportback 55 quattro

Kia e-Niro 64 kWh

Kia e-Niro Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Kia e-Niro
  • Zasięg wg WLTP: 455 km
  • Zasięg w teście: 374 km (test przy 18 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 15,9 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 17,1 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 204 KM, przedni napęd, akumulator 64 kWh netto (67,1 kWh brutto)
  • Nasz test Kii e-Niro 64 kWh znajdziesz pod tym linkiem

Jaguar I-Pace EV400

Jaguar i-Pace - czy jest lepszy od Tesli? Foto: Adam Mikuła / Auto Świat
Jaguar i-Pace - czy jest lepszy od Tesli?
  • Zasięg wg WLTP: 470 km
  • Zasięg w teście: 376 km (test przy 18 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 21,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 22,5 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 400 KM, napęd 4x4, akumulator 84,7 kWh netto (90 kWh brutto)
  • Nasz test Jaguara I-Pace'a znajdziesz pod tym linkiem

Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro

Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro (2021) Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro (2021)
  • Zasięg wg WLTP: 467 km
  • Zasięg w teście: 383 km (test przy 16 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 18,9 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 20,1 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 299 KM, napęd 4x4, akumulator 76,6 kWh netto (82 kWh brutto)
  • Nasz test Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro

BMW iX xDrive 50

BMW iX xDrive 50 (2021 r.) Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
BMW iX xDrive 50 (2021 r.)
  • Zasięg wg WLTP: 599 km
  • Zasięg w teście: 404 km (test przy 11 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 21,1 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 26,0 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 523 KM, napęd 4x4, akumulator 105,2 kWh netto (111,5 kWh brutto)
  • Nasz test BMW iX xDrive 50

Audi Q4 e-tron 40

Audi Q4 e-tron 40 (2021) Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Audi Q4 e-tron 40 (2021)
  • Zasięg wg WLTP: 485 km
  • Zasięg w teście: 405 km (test przy 23 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 18,6 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 18,9 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 204 KM, tylny napęd, akumulator 76,6 kWh netto (82 kWh brutto)
  • Nasz test Audi Q4 e-tron 40

Skoda Enyaq iV 80

Skoda Enyaq iV 80 2021 Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Skoda Enyaq iV 80 2021
  • Zasięg wg WLTP: 534 km
  • Zasięg w teście: 418 km (test przy 25 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 15,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 18,4 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 204 KM, tylny napęd, akumulator 77 kWh netto (82 kWh brutto)
  • Nasz test Skody Enyaq iV 80 znajdziesz pod tym linkiem

Mercedes EQS 580 4Matic

Mercedes EQS 580 4Matic (2021 r., 1. generacja) Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Mercedes EQS 580 4Matic (2021 r., 1. generacja)
  • Zasięg wg WLTP: 647 km
  • Zasięg w teście: 426 km (test przy 7 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 19,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 25,3 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 523 KM, napęd 4x4, akumulator 107,8 kWh netto (brutto: bd.)
  • Nasz test Mercedesa EQS 580 4Matic znajdziesz pod tym linkiem

BMW i4 M50

BMW i4 M50 Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
BMW i4 M50
  • Zasięg wg WLTP: 467 km
  • Zasięg w teście: 434 km (test przy 24 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 20,3 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 18,6 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 544 KM, napęd 4x4, akumulator 80,7 kWh netto (83,9 kWh brutto)
  • Nasz test BMW i4 M50

Tesla Model 3 Dual Motor Long Range

Tesla Model 3 Long Range AWD Foto: Adam Mikuła / Auto Świat
Tesla Model 3 Long Range AWD
  • Zasięg wg WLTP: 560 km
  • Zasięg w teście: 471 km (test przy 25 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 13,2 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 15,6 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 2 silniki, 367 KM, napęd 4x4, akumulator 73,5 kWh netto (79 kWh brutto)
  • Nasz test Tesli Model 3 znajdziesz pod tym linkiem

Volkswagen ID.3 Pro S Tour 77 kWh

Volkswagen ID.3 Pro S Tour 77 kWh (2021) Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Volkswagen ID.3 Pro S Tour 77 kWh (2021)
  • Auto elektryczne z najdłuższym realnym zasięgiem w naszych testach
  • Zasięg wg WLTP: 546 km
  • Zasięg w teście: 484 km (test przy 26 st. C)
  • Średnie zużycie wg WLTP: 16,0 kWh/100 km
  • Średnie zużycie w teście: 15,9 kWh/100 km
  • Dane techniczne: 1 silnik, 204 KM, tylny napęd, akumulator 77 kWh netto (82 kWh brutto)
  • Nasz test Volkswagena ID.3 Pro S Tour 77 kWh
Ładowanie formularza...