Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Hyundai Ioniq 5

Hyundai Ioniq 5

Materiał promocyjny
Daria Ładocha szczera do bólu
Wiadomości

Daria Ładocha szczera do bólu

Wystawiłem elektryka na srogi atak polskiej zimy. Jak to zniósł Hyundai Ioniq 5?
Wiadomości

Wystawiłem elektryka na srogi atak polskiej zimy. Jak to zniósł Hyundai Ioniq 5?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Materiał promocyjny
Czym bardziej opłaca się jeździć po Warszawie - samochodem elektrycznym czy komunikacją?
Wiadomości

Czym bardziej opłaca się jeździć po Warszawie - samochodem elektrycznym czy komunikacją?

W Wielkim Teście Mobilności Miejskiej reporterzy Onetu, Karol Kosiorowski i Paweł Tworek sprawdzili, czym najszybciej dotrzeć z obrzeży Warszawy do jej centrum. Jeden z nich przemieszczał się elektrycznym Hyundaiem, a drugi - komunikacją miejską. Rywalizacja była zacięta, a jej efekty zostaną opublikowane w raporcie Arval BNP Paribas Group.

Skończył się rządowy program dopłat, Hyundai mocno obniża ceny
Wiadomości

Skończył się rządowy program dopłat, Hyundai mocno obniża ceny

Od września Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) wstrzymał dopłaty do elektryków w leasingu, co zdecydowanie może wyhamować firmowy popyt na tego typu auta. Niektóre marki oferują więc własne promocje. Sprawdzamy program "Mój elektryk" od Hyundaia.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Autonomiczny Hyundai zdawał na "prawko". Jak mu poszło? Nie miał łatwo...
Aktualności

Autonomiczny Hyundai zdawał na "prawko". Jak mu poszło? Nie miał łatwo...

Hyundai przeprowadził zaskakujący eksperyment. Koreański gigant motoryzacyjny wysłał autonomicznego Ioniqa 5 Robotaxi na... egzamin na prawo jazdy w stanie Nevada w USA. Jazdę i zachowanie samochodu względem innych uczestników ruchu oceniała egzaminatorka z 25-letnim stażem. Czy przepuściła niecodziennego kursanta?

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Materiał promocyjny
To auto jest elektryczne, ale udaje spalinowe. Hyundai Ioniq 5 N to prawdziwy hot hatch
Testy

To auto jest elektryczne, ale udaje spalinowe. Hyundai Ioniq 5 N to prawdziwy hot hatch

Hyundai Ioniq 5 N z jednej strony jest całkowicie elektryczny, a z drugiej świetnie udaje auto spalinowe. Ma być łącznikiem pomiędzy tym, co znamy a tym, co nadchodzi i przekonać niezdecydowanych. To prawdziwy sportowiec z krwi i kości, potrafiący driftować i bić kolejne rekordy na torze. Czy taki nowoczesny odpowiednik hot hatcha wystarczy, by przekonać fanów sportowych aut, którzy raczej preferują auta spalinowe? Już wam mówię.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Imituje dźwięk odrzutowca i nadaje się do driftu. Oto najnowszy Hyundai Ioniq 5 N
Wiadomości

Imituje dźwięk odrzutowca i nadaje się do driftu. Oto najnowszy Hyundai Ioniq 5 N

Ten Hyundai ma zadawać kłam twierdzeniu, że samochody elektryczne nadają się wyłącznie do sprintu na prostych odcinkach. Tworząc najnowszego Hyundaia Ioniqa 5 N projektanci włożyli wiele wysiłku, aby to auto doskonale prowadziło się po krętych odcinkach i idealnie nadawało się do driftu. Na sprawdzenie zapowiedzi producenta przyjdzie jeszcze czas, ale biorąc pod uwagę to, jakimi osiągami może pochwalić się Ioniq 5 N, o emocje można być spokojnym.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Materiał promocyjny
Żarty się skończyły. Hyundai IONIQ 5 N to elektryk, który nie boi się driftu
EV

Żarty się skończyły. Hyundai IONIQ 5 N to elektryk, który nie boi się driftu

Auta elektryczne odważnie wchodzą na teren dotychczas zarezerwowany dla samochodów spalinowych – na tory wyścigowe. Wiadomo nie od dziś, że silnik elektryczny też może mieć bardzo wysoką moc i jest zdolny do zapewnienia pojazdom niezwykłych przyspieszeń. To nie osiągi były więc źródłem przewagi napędu spalinowego. Problemem elektryków na tym polu były jednak wrażenia z jazdy, którym towarzyszy dźwięk, szarpnięcia, twarda zmiana przełożeń, drift oraz wszystko to, co wprawdzie nie zawsze jest konieczne do szybkiego pokonania okrążenia, ale jednak daje prawdziwy fun z jazdy. Teraz widać, że i na tym polu przewaga samochodów spalinowych topnieje.

Sprawdziłem wyprzedaże rocznika 2023 w najpopularniejszych markach. Wysokość rabatów jest zaskakująca
Aktualności

Sprawdziłem wyprzedaże rocznika 2023 w najpopularniejszych markach. Wysokość rabatów jest zaskakująca

Wyprzedaże aut wracają. Po apogeum pandemii COVID-19, kiedy noworoczne obniżki praktycznie zniknęły, na początku 2024 r. znów można przebierać wśród ofert i rabatów. Tylko ile są naprawdę warte? A może to tylko symboliczne opusty? Sprawdzam, co proponuje 10 najpopularniejszych marek aut wśród klientów indywidualnych w Polsce.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
99 premier motoryzacyjnych 2024 r. Spokojnie, jest mnóstwo spalinowych aut
Aktualności

99 premier motoryzacyjnych 2024 r. Spokojnie, jest mnóstwo spalinowych aut

Jeśli myślisz "eee, po co to czytać, tu i tak będą same elektryki", to możesz spokojnie kontynuować lekturę, bo 2024 obrodzi także w spalinowe nowości. To w ogóle będzie wyjątkowy i wyjątkowo różnorodny rok: na rynek trafi pierwsza Alfa Romeo z polskiej fabryki, po 28 latach przerwy powróci Renault 5 (ale w nowej odsłonie), a Dacia zaoferuje aż dwa zupełnie nowe SUV-y. Dla wielu 2024 r. przyniesie też mały zmierzch czasów – gamę Porsche 911 uzupełni wersja hybrydowa.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Polscy kierowcy wybrali najlepsze elektryki. Który wygrał?
Wiadomości

Polscy kierowcy wybrali najlepsze elektryki. Który wygrał?

Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) przedstawiło raport pokazujący ranking elektrycznych samochodów. Nie jest to jednak zestawienie zrobione na podstawie głosów fachowców z branży samochodowej, lecz użytkowników tych aut. Zobacz, jakie modele znalazły się na szczycie i co zdecydowało o ich lokacie.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Hyundai Ioniq 5 N rozpali "N-tuzjastów" sportowej jazdy
Wiadomości

Hyundai Ioniq 5 N rozpali "N-tuzjastów" sportowej jazdy

Po serii zwiastunów i przecieków wreszcie przyszła pora na konkrety. Podczas słynnej imprezy motoryzacyjnej — Festiwalu Prędkości w angielskim Goodwood — Hyundai oficjalnie pokazał model Ioniq 5 N, czyli swojego pierwszego sportowego elektryka. Oczywiście teraz to najszybszy Hyundai, ale ten samochód ma być nie tylko mistrzem prostej.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking
Testy nowych samochodów

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Katalogowe dane zasięgu i zużycia prądu przeprowadzane według procedury WLTP teoretycznie dają porównywalność, ale realnie potrafią mocno różnić się od tego, co osiągamy w naszych testach samochodów elektrycznych. Rzeczywiste osiągi elektryków zależą od wielu czynników – nasze testy aut elektrycznych dają nam możliwość ujawnienia tego, ile faktycznie można przejechać na jednym ładowaniu, także w mniej sprzyjających warunkach. Oto nasz ranking zasięgu aut elektrycznych.

Hyundai Ioniq 6 wygląda jak z innego wymiaru. Czy tak samo się nim jeździ? Sprawdziłem
Testy

Hyundai Ioniq 6 wygląda jak z innego wymiaru. Czy tak samo się nim jeździ? Sprawdziłem

W żadnym aucie nie będziesz bliżej science fiction niż w Hyundaiu Ioniq 6 – 325-konnej dwusilnikowej limuzynie. Futurystycznej, ale inspirowanej latami 30. Tylko czy futuryzm nie położył się cieniem na ergonomii? Jak się tym w ogóle jeździ? Na razie są tylko cztery takie samochody w Polsce. Jeden trafił na test do naszej redakcji.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Skazani na jazdę od ładowarki do ładowarki? Test zasięgu aut elektrycznych na autostradzie
Testy

Skazani na jazdę od ładowarki do ładowarki? Test zasięgu aut elektrycznych na autostradzie

Testujemy zasięg 12 samochodów elektrycznych na autostradzie: na ile kilometrów wystarczają ich akumulatory przy prędkości 130 km/h? Ile trwa ładowanie akumulatorów, kiedy skończy się prąd?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Ten samochód dosłownie skręca w miejscu. Nowa technologia ułatwia parkowanie [WIDEO]
Wiadomości

Ten samochód dosłownie skręca w miejscu. Nowa technologia ułatwia parkowanie [WIDEO]

Nie lubisz parkować na ciasnych parkingach i manewrować na małych przestrzeniach? Hyundai ma coś dla ciebie. To system e-Corner, który pozwala skręcać w miejscu i obracać samochód wokół własnej osi. Właśnie jest testowany na drogach publicznych.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Hyundai Ioniq 5 kontra Skoda Enyaq Coupe. Będzie zwarcie?
Testy

Hyundai Ioniq 5 kontra Skoda Enyaq Coupe. Będzie zwarcie?

Škoda Enyaq Coupé chciałaby zadawać szyku wśród sprzedawanych w Europie elektryków smukłą linią nadwozia. Łatwo jednak nie będzie, bo Hyundai Ioniq 5 to na tle czeskiego modelu totalna designerska rewolucja. Które z tych aut wygra nasze porównanie na punkty? Tutaj na pewno polecą iskry, a spięcie będzie miało moc wyładowania atmosferycznego!

Sensacyjny wynik porównania! Czy nowy Mercedes zdetronizuje Hyundaia?
Testy

Sensacyjny wynik porównania! Czy nowy Mercedes zdetronizuje Hyundaia?

Mercedes na pewno chciałby, żeby jego nowe EQB solidnie utemperowało ambicje konkurentów. Ale Ioniq 5 to jeden z najciekawszych elektryków w historii. Łatwo nie będzie i warto przygotować się na niespodziankę!

Który numer okaże się szczęśliwy? Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5 i Polestar 2 walczą o szczyt podium!
Testy

Który numer okaże się szczęśliwy? Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5 i Polestar 2 walczą o szczyt podium!

Coś pomiędzy hatchbackiem a vanem, do tego SUV i niskie sportowe auto: Hyundai Ioniq 5, Audi Q4 e-tron i Polestar 2. Która liczba w walce o szczyt podium przyniesie najwięcej szczęścia? Znowu będzie sensacja!

Najszybciej drożeją auta na prąd. A miało być całkiem inaczej!
Wiadomości

Najszybciej drożeją auta na prąd. A miało być całkiem inaczej!

W Niemczech ceny katalogowe najpopularniejszych samochodów elektrycznych wzrosły w ciągu roku średnio o 15 proc., podczas gdy auta spalinowe zdrożały średnio o 12,5 proc. – donosi serwis Automobilwoche. A jak to wygląda w Polsce? Okazuje się, że ceny samochodów elektrycznych w polskich salonach również odleciały. Kto zapłaci 150 tys. zł za mały miejski samochód na baterie?

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Auto spalinowe czy elektryk? Sprawdzamy, co się opłaca
Testy

Auto spalinowe czy elektryk? Sprawdzamy, co się opłaca

Trend na auta elektryczne przybiera na sile, dlatego czas sprawdzić, czy już rzeczywiście stanowią one rozsądną alternatywę dla spalinowych modeli. Policzymy koszty jednego kilometra, analizując spalanie lub zużycie energii, koszty przeglądów, utratę wartości — różnice będą ogromne!

Chciałem kupić auto elektryczne, ale nadal będę jeździł dieslem
Wiadomości

Chciałem kupić auto elektryczne, ale nadal będę jeździł dieslem

A gdyby tak nie tankować już drogiego paliwa albo kupować go mniej – tylko podczas dłuższych wyjazdów poza miasto? Wprawdzie sieć punktów ładowania aut elektrycznych jest w Polsce raczej mizerna, to jednak same auta są już na tyle dobre, że w codziennej eksploatacji dają radę na "własnym" prądzie ładowanym w domowym garażu. Wyobraziłem więc sobie, że mam w kieszeni wolne 200-250 tys. zł i postanowiłem kupić samochód na prąd. Okazuje się jednak, że to dziś nie takie proste...

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.