Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Honda E

Honda E

Sprawdziłem Hondę e:NY1. Czy to rzeczywiście elektryczny SUV dla każdego?
Testy

Sprawdziłem Hondę e:NY1. Czy to rzeczywiście elektryczny SUV dla każdego?

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking
Testy nowych samochodów

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Honda e - szybsza niż wygląda
Testy

Honda e - szybsza niż wygląda

Zastanawiacie się jakie auto elektryczne jest najlepsze? Ja już wiem. Tak, nie zużywa najmniej prądu, a wręcz go żłopie. Tylna kanapa jest straszna. Cena z kosmosu. Ale tak, Honda e to prawdziwa Honda pomimo tego, że nie robi brum brum. Frajda z jazdy jest i to jaka. Chcę, ale mnie nie stać. Zapomniałem o jednym - jakość wykończenia jest bardziej niż dobra. A do wad dopisuję pokładową ładowarkę która ma raptem jedną fazę, co czyni ładowanie z 11 kW EVSE tylko nieco szybsze niż ze zwykłego gniazdka. Ale i tak muszę napisać to raz jeszcze - Honda e to najlepsze EV jakim jeździłem.

Od 1400 do nawet 8105 zł/mies., czyli auta elektryczne w abonamencie
Aktualności

Od 1400 do nawet 8105 zł/mies., czyli auta elektryczne w abonamencie

Samochód elektryczny to wciąż kosztowny wydatek w Polsce. Według szacunków analityków kosztuje on nawet o 80 proc. więcej od podobnej odmiany auta z silnikiem spalinowym. Różnice będą się jednak zmniejszać, eksperci prognozują nie tylko spadek cen, ale i większą dostępność, również dzięki wynajmowi. Otwartą kwestią pozostaje tylko, ile zapłacimy za comiesięczną ratę.

Czy wiesz, ile w salonie kosztują te samochody?
Aktualności

Czy wiesz, ile w salonie kosztują te samochody?

Tanie samochody już były. Zwykle zmiana rocznika modelowego wiąże się ze zmianą cen. A te niestety zwykle rosną w górę. Otwartą kwestią pozostaje jednak to, czy zdajemy sobie sprawę z tego, ile trzeba zapłacić za najpopularniejsze modele, a także za samochody dostępne tylko dla nielicznych. Sprawdź swoją wiedzę w naszym quizie!

Euro NCAP – testy zderzeniowe siedmiu nowych aut, nie wszystkie na piątkę
Testy nowych samochodów

Euro NCAP – testy zderzeniowe siedmiu nowych aut, nie wszystkie na piątkę

Euro NCAP opublikował czwartą i największą serię wyników testów zderzeniowych w tym roku. Siedem samochodów przetestowano według najnowszych protokołów stosowanych. Maksymalne pięć gwiazdek zdobyło pięć modeli, po jednym aucie uzyskało cztery i zaledwie trzy gwiazdki.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Honda e – oryginalna, ale czy ma sens?
Testy nowych samochodów

Honda e – oryginalna, ale czy ma sens?

Honda e ma niewielkie gabaryty, jest zwrotna, na jednym ładowaniu przejedzie w mieście niemal 200 km. Imponuje także cyfrowym wnętrzem i bogactwem wyposażenia. Mimo to zastanawiamy się czy czteromiejscowy elektryk segmentu B jest wart aż 165 tys. zł?

Honda e w Polsce - ponad 152 tys. zł za model na prąd
Aktualności

Honda e w Polsce - ponad 152 tys. zł za model na prąd

Oto kolejne auto elektryczne, które trafiło do Polski – Honda e. Za najtańszą wersję elektrycznego modelu sprowadzanego z Japonii trzeba zapłacić co najmniej 152 900 zł. Tyle wystarczy na dość bogato wyposażonego malucha z silnikiem o mocy 136 KM i zasięgu do 222 km.

Honda Jazz – auto miejskie wymyślone od nowa
Premiery

Honda Jazz – auto miejskie wymyślone od nowa

Honda podgrzewa atmosferę przed rynkową premierą nowego Jazza, która nastąpi latem. Japoński koncern przeprojektował IV generację miejskiego auta w kierunku poprawy proporcji nadwozia i uproszczenia stylistyki, a także zwiększenia komfortu i funkcjonalności. Dla wrażliwych na modne trendy stylistyczne przygotował wersję w stylu SUV-a pod nazwą Crosstar. Nowa Honda Jazz będzie napędzana wyłącznie hybrydą.

Honda e – debiut wersji seryjnej
Premiery

Honda e – debiut wersji seryjnej

Honda e bazuje na znanym już od 2017 roku modelu koncepcyjnym EV. Jednak do tej pory japońska bohaterka salonów samochodowych była pokazywana jako model koncepcyjny lub niemal produkcyjny (Genewa 2019). Podczas tegorocznego salonu we Frankfurcie możemy przekonać się wreszcie, jak będzie wyglądać seryjna wersja elektrycznego malucha Hondy.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Honda e - w stylu pierwszego Civica
Testy nowych samochodów

Honda e - w stylu pierwszego Civica

Wprawdzie Honda e to jeszcze prototyp, jednak 99 proc. jej części jest już produkowanych seryjnie. Mieliśmy okazję nią jeździć i przyznajemy, że jesteśmy pod dużym wrażeniem

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.