Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją [TEST]

Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją [TEST]

Volkswagen ID.3 to jeden z tych samochodów, który ma w przyszłości zawojować motoryzacyjny rynek. W pełni elektryczny, a zatem bezemisyjny model ma zapewnić zasięg, który wystarczy nie tylko do jazdy po mieście, lecz także poza nim, a funkcjonalne nadwozie ma przyczynić się do rodzinnego wykorzystania go. W teście sprawdzamy, czy samochód spełnia się w każdej z tych ról.

Obejrzałem zmodernizowanego Volkswagena ID.3. Zmieniono więcej, niż się wydaje

Obejrzałem zmodernizowanego Volkswagena ID.3. Zmieniono więcej, niż się wydaje

Tradycyjne metody zawodzą. Zmodernizowanego VW ID.3 nie poznasz ani po reflektorach (bo są takie, jak wcześniej), ani po grillu (bo nadal go nie ma). Skoro więc producent ominął zwyczajowe miejsca restylizacji, to gdzie zaszły kluczowe zmiany? A może to tylko czysta kosmetyka? Na szczęście nie.

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Katalogowe dane zasięgu i zużycia prądu przeprowadzane według procedury WLTP teoretycznie dają porównywalność, ale realnie potrafią mocno różnić się od tego, co osiągamy w naszych testach samochodów elektrycznych. Rzeczywiste osiągi elektryków zależą od wielu czynników – nasze testy aut elektrycznych dają nam możliwość ujawnienia tego, ile faktycznie można przejechać na jednym ładowaniu, także w mniej sprzyjających warunkach. Oto nasz ranking zasięgu aut elektrycznych.

Renault Megane E-Tech kontra Volkswagen ID.3 - który elektryk będzie lepszym wyborem?

Renault Megane E-Tech kontra Volkswagen ID.3 - który elektryk będzie lepszym wyborem?

Auta elektryczne są coraz popularniejsze. Jednak nadal, można powiedzieć, że to egzotyka na naszych drogach. Nie zmienia to jednak faktu, że praktycznie każdy producent obecnie ma w swojej ofercie samochody elektryczne. Czy jednak takie auto może zastąpić typowe auto z silnikiem spalinowym? Sprawdziliśmy, komu udało się zrobić lepsze elektryczne auto rodzinne? Czy jest to Renault z modelem Megane E-Tech, a może Volkswagen z modelem ID.3?

Samochód elektryczny kontra diesel. Który jest oszczędniejszy w zimie?

Samochód elektryczny kontra diesel. Który jest oszczędniejszy w zimie?

Za kierownicę którego auta lepiej wsiąść w zimie – elektrycznego czy z dieslem pod maską? Podczas gdy zużycie energii w samochodzie na prąd drastycznie rośnie zimą, silnik wysokoprężny potrzebuje tylko trochę więcej paliwa niż w lecie. Badacze zestawili te dwa auta i podzielili się wynikami badań, które pewnie was zaskoczą.

Volkswageny ID.3 i ID.4 z wadliwymi bateriami. Mogą się szybciej rozładować

Volkswageny ID.3 i ID.4 z wadliwymi bateriami. Mogą się szybciej rozładować

Ponad 10 tys. elektrycznych Volkswagenów ID.3 i ID.4 wymaga interwencji serwisu w ramach nowej akcji naprawczej. Wszystko z powodów problemów z wadliwymi modułami w akumulatorach samochodów elektrycznych.

Ładujesz auto ze zwykłego gniazdka w domu? Ostrzegają przed wysokimi rachunkami

Ładujesz auto ze zwykłego gniazdka w domu? Ostrzegają przed wysokimi rachunkami

Niemiecki ADAC ostrzega, że największe straty energii dotyczą ładowania ze zwykłego domowego gniazdka. Zależnie od samochodu (jak i stanu baterii) trzeba liczyć się ze stratami sięgającymi nawet 30 proc. Nie jest tajemnicą, że znaczenie ma nawet jakość przewodu. Według badań ADAC należy liczyć się ze stratami sięgającymi 4 proc. Na tym nie koniec.

Najszybciej drożeją auta na prąd. A miało być całkiem inaczej!

Najszybciej drożeją auta na prąd. A miało być całkiem inaczej!

W Niemczech ceny katalogowe najpopularniejszych samochodów elektrycznych wzrosły w ciągu roku średnio o 15 proc., podczas gdy auta spalinowe zdrożały średnio o 12,5 proc. – donosi serwis Automobilwoche. A jak to wygląda w Polsce? Okazuje się, że ceny samochodów elektrycznych w polskich salonach również odleciały. Kto zapłaci 150 tys. zł za mały miejski samochód na baterie?

Nowe generacje Volkswagena Passata, Audi A4 i BMW serii 5. Już tylko elektryczne?

Nowe generacje Volkswagena Passata, Audi A4 i BMW serii 5. Już tylko elektryczne?

Niemiecka branża samochodowa nie śpi. BMW serii 5 i Audi A4 rozwijane są równolegle jako samochody elektryczne i spalinowe. Volkswagen musi w końcu poradzić sobie z problemami z jakością. Natomiast Mercedes pracuje na wysokich obrotach nad kultowymi modelami, wśród których jest słynna Gelenda, czyli klasa G.

Wyższe ceny benzyny skłaniają Polaków do rozważenia zakupu "elektryka"

Wyższe ceny benzyny skłaniają Polaków do rozważenia zakupu "elektryka"

Podwyżki na stacjach benzynowych to numer jeden wśród czynników, które wpływają dziś na rozważanie zakupu auta elektrycznego przez Polaków. Wyższe ceny benzyny i oleju napędowego mogą budzić zainteresowanie używanymi autami elektrycznymi. Czy i o jakich używanych autach na prąd myślą Polacy? Odpowiedź znajdziemy w najnowszym raporcie InsightOut Lab i marki Volkswagen.

Nie będzie już Volkswagena Golfa? Może nie mieć następcy przez elektromobilność

Nie będzie już Volkswagena Golfa? Może nie mieć następcy przez elektromobilność

Volkswagen ciągle nie podjął decyzji, czy Golf będzie mieć następcę. Czy słynny kompakt podzieli los Passata sedana i Tourana, które nie doczekają się już kolejnych generacji?

Chciałem kupić auto elektryczne, ale nadal będę jeździł dieslem

Chciałem kupić auto elektryczne, ale nadal będę jeździł dieslem

A gdyby tak nie tankować już drogiego paliwa albo kupować go mniej – tylko podczas dłuższych wyjazdów poza miasto? Wprawdzie sieć punktów ładowania aut elektrycznych jest w Polsce raczej mizerna, to jednak same auta są już na tyle dobre, że w codziennej eksploatacji dają radę na "własnym" prądzie ładowanym w domowym garażu. Wyobraziłem więc sobie, że mam w kieszeni wolne 200-250 tys. zł i postanowiłem kupić samochód na prąd. Okazuje się jednak, że to dziś nie takie proste...

Oferta elektrycznych samochodów w Polsce – każdy znajdzie coś dla siebie

Oferta elektrycznych samochodów w Polsce – każdy znajdzie coś dla siebie

Samochody elektryczne w dalszym ciągu są niszą na tle spalinowych konstrukcji, niemniej jednak jest ich coraz więcej w naszym kraju. Obecnie większość liczących się marek ma przynajmniej jeden taki model w ofercie. W zestawieniu przedstawiamy osobowe modele dostępne w Polsce oraz zapowiedzi aut, które już wkrótce pojawią się w sprzedaży.

Zakaz wjazdu aut elektrycznych do garaży coraz bliżej. Według strażaków są one zagrożeniem

Zakaz wjazdu aut elektrycznych do garaży coraz bliżej. Według strażaków są one zagrożeniem

Strażacy z Belgii podnoszą kwestię bezpieczeństwa w garażach podziemnych, jeśli stoją w nim samochody elektryczne. Jeśli się zapalą, są trudne do ugaszenia, a strażacy nie są przeszkoleni do takich sytuacji.

Który napęd będzie najtańszy w eksploatacji? Mazda 3 kontra Mercedes klasy A, Peugeot 308, Toyota Corolla i Volkswagen ID.3

Który napęd będzie najtańszy w eksploatacji? Mazda 3 kontra Mercedes klasy A, Peugeot 308, Toyota Corolla i Volkswagen ID.3

Szukając auta, które ma być oszczędne i proekologiczne, stajemy przed nie lada wyzwaniem wobec różnorodności oferty. Mamy dla Was pięć samochodów. I każdy z nich ma inny rodzaj napędu! A który z nich jest najkorzystniejszy w eksploatacji?

Chętniej kupujemy elektryki niż hybrydy. Przynajmniej w jednej firmie

Chętniej kupujemy elektryki niż hybrydy. Przynajmniej w jednej firmie

W salonach Volkswagena łatwiej o klienta szukającego samochodu elektrycznego niż hybrydy plug-in. Okazuje się, że w tym roku dilerom w Polsce udało się sprzedać więcej egzemplarzy jednego elektrycznego modelu Volkswagena niż wszystkich pozostałych hybryd plug-in razem wziętych. Czy w przyszłym roku będzie jeszcze lepiej?

Baterie - czy rzeczywiście są słabym punktem aut elektrycznych?

Baterie - czy rzeczywiście są słabym punktem aut elektrycznych?

Jeden z użytkowników Volkswagena ID.3 po roku użytkowania auta w amatorski sposób sprawdził użytkową pojemność akumulatorów swojego auta. Wynik 7,5 proc. utraty nominalnej pojemności okazał się nawet nieco bardziej optymistyczny, niż profesjonalne badanie przeprowadzone przez producenta. Czy jednak należy obawiać się aut elektrycznych?

Volkswagen wstrzymuje produkcję aut elektrycznych. Powodem brak półprzewodników

Volkswagen wstrzymuje produkcję aut elektrycznych. Powodem brak półprzewodników

Ostatnio producenci zatrzymywali produkcję samochodów z silnikami spalinowymi, a auta elektryczne schodziły z taśm zwykle bez większych opóźnień. Teraz Volkswagen informuje o wstrzymaniu wytwarzania w zakładach w Zwickau i w Dreźnie priorytetowych dla koncernu modeli ID.3 oraz ID.4. Ograniczenia produkcji mają też dotknąć modele Audi Q4 e-tron i Cupra Born.

Volkswagen ID.3 Pro S Tour 77 kWh – czy da się nim przejechać obiecywane 555 km na ładowaniu?

Volkswagen ID.3 Pro S Tour 77 kWh – czy da się nim przejechać obiecywane 555 km na ładowaniu?

Volkswagen ID.3 Pro S Tour osiągnął największy zasięg w historii naszych pomiarów elektryków. Obietnicy producenta co prawda nie spełnił, ale „Tour” w jego nazwie jest uzasadnione.

Auta elektryczne z największym zasięgiem - TOP20

Auta elektryczne z największym zasięgiem - TOP20

Auta z napędem elektrycznym stają się coraz bardziej funkcjonalne, a dzięki nowym rozwiązaniom technicznym i wydajniejszym bateriom zapewniają prawdziwą swobodę jazdy. Oferta rynkowa elektryków stale się powiększa, zobaczcie zatem, które z dostępnych w Polsce modeli dysponują już zasięgiem ponad 400 km na jednym ładowaniu.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test