Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3

Przejechali elektrykiem ponad 160 tys. km. Wszystkich interesował stan akumulatora po okresie gwarancji
Wiadomości

Przejechali elektrykiem ponad 160 tys. km. Wszystkich interesował stan akumulatora po okresie gwarancji

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Volkswageny ID.3 GTX i ID.7 GTX Tourer. Takie są nowe modele GTI
Wiadomości

Volkswageny ID.3 GTX i ID.7 GTX Tourer. Takie są nowe modele GTI

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
MG4 kontra Volkswagen ID.3.  Jak debiutujący w Polsce chiński elektryk wypada na tle niemieckiego weterana?
Testy nowych samochodów

MG4 kontra Volkswagen ID.3. Jak debiutujący w Polsce chiński elektryk wypada na tle niemieckiego weterana?

Volkswagen ID.3 to model, w którym niemiecki gigant pokładał olbrzymie nadzieje, które – jak na razie – chyba nie do końca się spełniły. No ale przecież to Volkswagen! Czy można go porównać z MG4, produktem marki, która dopiero niedawno oficjalnie zadebiutowała na polskim rynku? Ależ oczywiście, są ku temu mocne powody

Elektryk po przejechaniu 100 tys. km. Niemiecki ADAC przetestował Volkswagena ID.3
Wiadomości

Elektryk po przejechaniu 100 tys. km. Niemiecki ADAC przetestował Volkswagena ID.3

Samochody elektryczne nadal są stosunkowo krótko obecne na rynku, więc budzą i obawy, i zaciekawienie. Zainteresowanie wzrasta, gdy elektryk ma przebieg rzędu 100 tys. km. Czy miał jakieś awarie? Co z serwisem? W jakim stanie jest akumulator? To wszystko sprawdził niemiecki automobilklub ADAC, który prowadzi test długodystansowy Volkswagena ID.3, elektrycznego odpowiednika Golfa.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Volkswagen ID.3  - właśnie taki powinien być od początku
Testy i prezentacje

Volkswagen ID.3 - właśnie taki powinien być od początku

W tym roku w salonach pojawił się Volkswagen ID.3 po liftingu. Żeby było ciekawej, zmiany stylistyczne są niemal niezauważalne. Nieco przeprojektowana maska, dodatkowe wloty powietrza w przednim zderzaku i to wszystko, co zmieniło na zewnątrz. Nieco więcej zmian znajdziemy w kabinie, bowiem tu wnętrze wykończono materiałami lepszej jakości. Tak nic więcej się nie zmieniło. Znaczy się zmieniło, ale najważniejszych zmian w nowym Volkswagenie ID.3 nie widać, ale czuć i to podczas codziennej jazdy. Co zatem się zmieniło? Po pierwsze wyświetlacz na desce rozdzielczej ma teraz nieco większą przekątną i jest napędzany zupełnie nowym oprogramowaniem. Które działa tak jak powinno działać od debiutu Volkswagena ID.3 na światowych rynkach. Ciekawi jak jeździ Volkswagen ID.3 po dużej aktualizacji?

Nowy elektryczny Volkswagen ID.3 za 70 tys. złotych. Dlaczego tak tanio nie sprzedają go w Europie?
Wiadomości

Nowy elektryczny Volkswagen ID.3 za 70 tys. złotych. Dlaczego tak tanio nie sprzedają go w Europie?

W Chinach, w ramach promocji, Volkswagen sprzedaje elektryczny model ID.3 za równowartość 70 tys. zł. To niewiele więcej niż kosztują najtańsze małe miejskie auta spalinowe w Polsce i ponad dwa i pół raza mniej niż kosztują u nas najtańsze wersje tego modelu. Dlaczego u nas nie może być tak tanio? Znamy odpowiedź z centrali Volkswagena.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Nowy VW ID.3 za jedyne 70 tys. zł. Tak Volkswagen chce walczyć z chińskimi elektrykami
Wiadomości

Nowy VW ID.3 za jedyne 70 tys. zł. Tak Volkswagen chce walczyć z chińskimi elektrykami

Słyszałeś o wielkich obniżkach cen elektrycznych Tesli? To nic w porównaniu do promocji, jakie Volkswagen wprowadza na model ID.3. Szkoda, że nie w Polsce. Zobacz, gdzie elektryczny Volkswagen ID.3 kosztuje tyle, ile u nas trzeba zapłacić za miejskiego Volkswagena Up! z silnikiem 1.0 z kilkoma ekstrasami.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Jeździłem zmienionym Volkswagenem ID.3. Kompaktowy elektryk jest fajny, ale kosztuje ćwierć miliona złotych
Testy

Jeździłem zmienionym Volkswagenem ID.3. Kompaktowy elektryk jest fajny, ale kosztuje ćwierć miliona złotych

Nowa generacja elektrycznego ID.3 pojawiła się zaledwie w 2,5 roku po premierze pierwszej wersji. Zmiany nie są rewolucyjne, ale dają się je zauważyć zarówno z zewnątrz, jak i w środku samochodu.

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking
Testy nowych samochodów

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Katalogowe dane zasięgu i zużycia prądu przeprowadzane według procedury WLTP teoretycznie dają porównywalność, ale realnie potrafią mocno różnić się od tego, co osiągamy w naszych testach samochodów elektrycznych. Rzeczywiste osiągi elektryków zależą od wielu czynników – nasze testy aut elektrycznych dają nam możliwość ujawnienia tego, ile faktycznie można przejechać na jednym ładowaniu, także w mniej sprzyjających warunkach. Oto nasz ranking zasięgu aut elektrycznych.

Volkswagen ID.3 po liftingu — znamy ceny w Polsce
Wiadomości

Volkswagen ID.3 po liftingu — znamy ceny w Polsce

Volkswagen opublikował polski cennik odnowionego ID.3. Kompaktowy elektryk jest dostępny w dwóch wersjach do wyboru. Różnica w cenie jest znaczna.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją
Testy nowych samochodów

Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją

Volkswagen ID.3 to jeden z tych samochodów, który ma w przyszłości zawojować motoryzacyjny rynek. W pełni elektryczny, a zatem bezemisyjny model ma zapewnić zasięg, który wystarczy nie tylko do jazdy po mieście, lecz także poza nim, a funkcjonalne nadwozie ma przyczynić się do rodzinnego wykorzystania go. W teście sprawdzamy, czy samochód spełnia się w każdej z tych ról.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Materiał promocyjny
Obejrzałem zmodernizowanego Volkswagena ID.3. Zmieniono więcej, niż się wydaje
Wiadomości

Obejrzałem zmodernizowanego Volkswagena ID.3. Zmieniono więcej, niż się wydaje

Tradycyjne metody zawodzą. Zmodernizowanego VW ID.3 nie poznasz ani po reflektorach (bo są takie, jak wcześniej), ani po grillu (bo nadal go nie ma). Skoro więc producent ominął zwyczajowe miejsca restylizacji, to gdzie zaszły kluczowe zmiany? A może to tylko czysta kosmetyka? Na szczęście nie.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Renault Megane E-Tech kontra Volkswagen ID.3 - który elektryk będzie lepszym wyborem?
Auta bez ściemy

Renault Megane E-Tech kontra Volkswagen ID.3 - który elektryk będzie lepszym wyborem?

Auta elektryczne są coraz popularniejsze. Jednak nadal, można powiedzieć, że to egzotyka na naszych drogach. Nie zmienia to jednak faktu, że praktycznie każdy producent obecnie ma w swojej ofercie samochody elektryczne. Czy jednak takie auto może zastąpić typowe auto z silnikiem spalinowym? Sprawdziliśmy, komu udało się zrobić lepsze elektryczne auto rodzinne? Czy jest to Renault z modelem Megane E-Tech, a może Volkswagen z modelem ID.3?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Samochód elektryczny kontra diesel. Który jest oszczędniejszy w zimie?
Wiadomości

Samochód elektryczny kontra diesel. Który jest oszczędniejszy w zimie?

Za kierownicę którego auta lepiej wsiąść w zimie – elektrycznego czy z dieslem pod maską? Podczas gdy zużycie energii w samochodzie na prąd drastycznie rośnie zimą, silnik wysokoprężny potrzebuje tylko trochę więcej paliwa niż w lecie. Badacze zestawili te dwa auta i podzielili się wynikami badań, które pewnie was zaskoczą.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Volkswageny ID.3 i ID.4 z wadliwymi bateriami. Mogą się szybciej rozładować
Wiadomości

Volkswageny ID.3 i ID.4 z wadliwymi bateriami. Mogą się szybciej rozładować

Ponad 10 tys. elektrycznych Volkswagenów ID.3 i ID.4 wymaga interwencji serwisu w ramach nowej akcji naprawczej. Wszystko z powodów problemów z wadliwymi modułami w akumulatorach samochodów elektrycznych.

Ładujesz auto ze zwykłego gniazdka w domu? Ostrzegają przed wysokimi rachunkami
Wiadomości

Ładujesz auto ze zwykłego gniazdka w domu? Ostrzegają przed wysokimi rachunkami

Niemiecki ADAC ostrzega, że największe straty energii dotyczą ładowania ze zwykłego domowego gniazdka. Zależnie od samochodu (jak i stanu baterii) trzeba liczyć się ze stratami sięgającymi nawet 30 proc. Nie jest tajemnicą, że znaczenie ma nawet jakość przewodu. Według badań ADAC należy liczyć się ze stratami sięgającymi 4 proc. Na tym nie koniec.

Najszybciej drożeją auta na prąd. A miało być całkiem inaczej!
Wiadomości

Najszybciej drożeją auta na prąd. A miało być całkiem inaczej!

W Niemczech ceny katalogowe najpopularniejszych samochodów elektrycznych wzrosły w ciągu roku średnio o 15 proc., podczas gdy auta spalinowe zdrożały średnio o 12,5 proc. – donosi serwis Automobilwoche. A jak to wygląda w Polsce? Okazuje się, że ceny samochodów elektrycznych w polskich salonach również odleciały. Kto zapłaci 150 tys. zł za mały miejski samochód na baterie?

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Nowe generacje Volkswagena Passata, Audi A4 i BMW serii 5. Już tylko elektryczne?
Auto Świat

Nowe generacje Volkswagena Passata, Audi A4 i BMW serii 5. Już tylko elektryczne?

Niemiecka branża samochodowa nie śpi. BMW serii 5 i Audi A4 rozwijane są równolegle jako samochody elektryczne i spalinowe. Volkswagen musi w końcu poradzić sobie z problemami z jakością. Natomiast Mercedes pracuje na wysokich obrotach nad kultowymi modelami, wśród których jest słynna Gelenda, czyli klasa G.

Wyższe ceny benzyny skłaniają Polaków do rozważenia zakupu "elektryka"
Wiadomości

Wyższe ceny benzyny skłaniają Polaków do rozważenia zakupu "elektryka"

Podwyżki na stacjach benzynowych to numer jeden wśród czynników, które wpływają dziś na rozważanie zakupu auta elektrycznego przez Polaków. Wyższe ceny benzyny i oleju napędowego mogą budzić zainteresowanie używanymi autami elektrycznymi. Czy i o jakich używanych autach na prąd myślą Polacy? Odpowiedź znajdziemy w najnowszym raporcie InsightOut Lab i marki Volkswagen.

Nie będzie już Volkswagena Golfa? Może nie mieć następcy przez elektromobilność
Aktualności

Nie będzie już Volkswagena Golfa? Może nie mieć następcy przez elektromobilność

Volkswagen ciągle nie podjął decyzji, czy Golf będzie mieć następcę. Czy słynny kompakt podzieli los Passata sedana i Tourana, które nie doczekają się już kolejnych generacji?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Chciałem kupić auto elektryczne, ale nadal będę jeździł dieslem
Wiadomości

Chciałem kupić auto elektryczne, ale nadal będę jeździł dieslem

A gdyby tak nie tankować już drogiego paliwa albo kupować go mniej – tylko podczas dłuższych wyjazdów poza miasto? Wprawdzie sieć punktów ładowania aut elektrycznych jest w Polsce raczej mizerna, to jednak same auta są już na tyle dobre, że w codziennej eksploatacji dają radę na "własnym" prądzie ładowanym w domowym garażu. Wyobraziłem więc sobie, że mam w kieszeni wolne 200-250 tys. zł i postanowiłem kupić samochód na prąd. Okazuje się jednak, że to dziś nie takie proste...

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Zakaz wjazdu aut elektrycznych do garaży coraz bliżej. Według strażaków są one zagrożeniem
Wiadomości

Zakaz wjazdu aut elektrycznych do garaży coraz bliżej. Według strażaków są one zagrożeniem

Strażacy z Belgii podnoszą kwestię bezpieczeństwa w garażach podziemnych, jeśli stoją w nim samochody elektryczne. Jeśli się zapalą, są trudne do ugaszenia, a strażacy nie są przeszkoleni do takich sytuacji.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.