Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją [Test]

Auto Świat
Volkswagen ID.3 Foto: Tomasz Kamiński / Auto Świat
Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3 to jeden z tych samochodów, który ma w przyszłości zawojować motoryzacyjny rynek. W pełni elektryczny, a zatem bezemisyjny model ma zapewnić zasięg, który wystarczy nie tylko do jazdy po mieście, lecz także poza nim, a funkcjonalne nadwozie ma przyczynić się do rodzinnego wykorzystania go. W teście sprawdzamy, czy samochód spełnia się w każdej z tych ról.
  • Volkswagen ID.3 ma pod maską elektryczny silnik generujący 204 KM oraz 310 Nm, a przyspieszenie do setki wynosi 7,3 s
  • Według producenta zasięg pojazdu po naładowaniu do pełna baterii o pojemności 58 kWh to 416 km, ale w teście wyniosło ono 270 km
  • Ceny Volkswagena ID.3 zaczynają się obecnie od 199 390 zł za bazową odmianę Life

Volkswagen ID.3 – dla kogo?

Volkswagen ID.3 w pierwszej kolejności jest propozycją dla fanów elektromobilności, którzy nie wyobrażają sobie już jazdy autem spalinowym. To także pojazd dla tych, którzy lubią techniczne nowinki. Jednak jest to również samochód dla kierowców, których nie zrażają ograniczenia związane z użytkowaniem elektrycznych samochodów.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:

Google News
Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński Dziennikarz AutoŚwiat.pl

Katalog Samochodów Auto Świat