Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją

Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją

Volkswagen ID.3 to jeden z tych samochodów, który ma w przyszłości zawojować motoryzacyjny rynek. W pełni elektryczny, a zatem bezemisyjny model ma zapewnić zasięg, który wystarczy nie tylko do jazdy po mieście, lecz także poza nim, a funkcjonalne nadwozie ma przyczynić się do rodzinnego wykorzystania go. W teście sprawdzamy, czy samochód spełnia się w każdej z tych ról.

Volkswagen ID.3Tomasz Kamiński / Auto Świat
  • Volkswagen ID.3 ma pod maską elektryczny silnik generujący 204 KM oraz 310 Nm, a przyspieszenie do setki wynosi 7,3 s
  • Według producenta zasięg pojazdu po naładowaniu do pełna baterii o pojemności 58 kWh to 416 km, ale w teście wyniosło ono 270 km
  • Ceny Volkswagena ID.3 zaczynają się obecnie od 199 390 zł za bazową odmianę Life

Volkswagen ID.3 – dla kogo?

Volkswagen ID.3 w pierwszej kolejności jest propozycją dla fanów elektromobilności, którzy nie wyobrażają sobie już jazdy autem spalinowym. To także pojazd dla tych, którzy lubią techniczne nowinki. Jednak jest to również samochód dla kierowców, których nie zrażają ograniczenia związane z użytkowaniem elektrycznych samochodów.

NASZA OCENA:
OCENY SZCZEGÓŁOWE:
Przestronność wnętrza:
Eksploatacja:
Jazda:
Utrata wartości:
Pojemność akumulatorów 58 kWh
Maksymalna moc 204 kW/KM
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm
Skrzynia biegów aut. 1
Napęd tylny
Przyspieszenie 0-100km/h 7.3 s
Prędkość maksymalna 160 km/h
Średnie zużycie energii elektrycznej 15.7 WLTP kWh/100km
Moc ładowania AC 11 kW
Czas ładowania AC 375 min
Moc ładowania DC 100 kW
Czas ładowania DC 35 min
Zasięg samochodu 416 km
Długość / Szerokość / Wysokość 4261/1809/1568 cm
Pojemność bagażnika min-max 385-1267 l
Cena od 199 390 zł
Rata leasingu od 0 zł/miesiąc
Koszt wynajmu od 0 zł/doba
Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji