Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją

Volkswagen ID.3. Ostatni test przed modernizacją

Volkswagen ID.3 to jeden z tych samochodów, który ma w przyszłości zawojować motoryzacyjny rynek. W pełni elektryczny, a zatem bezemisyjny model ma zapewnić zasięg, który wystarczy nie tylko do jazdy po mieście, lecz także poza nim, a funkcjonalne nadwozie ma przyczynić się do rodzinnego wykorzystania go. W teście sprawdzamy, czy samochód spełnia się w każdej z tych ról.

Volkswagen ID.3
Zobacz galerię (28)
Tomasz Kamiński / Auto Świat
Volkswagen ID.3
  • Volkswagen ID.3 ma pod maską elektryczny silnik generujący 204 KM oraz 310 Nm, a przyspieszenie do setki wynosi 7,3 s
  • Według producenta zasięg pojazdu po naładowaniu do pełna baterii o pojemności 58 kWh to 416 km, ale w teście wyniosło ono 270 km
  • Ceny Volkswagena ID.3 zaczynają się obecnie od 199 390 zł za bazową odmianę Life

Volkswagen ID.3 – dla kogo?

Volkswagen ID.3 w pierwszej kolejności jest propozycją dla fanów elektromobilności, którzy nie wyobrażają sobie już jazdy autem spalinowym. To także pojazd dla tych, którzy lubią techniczne nowinki. Jednak jest to również samochód dla kierowców, których nie zrażają ograniczenia związane z użytkowaniem elektrycznych samochodów.

NASZA OCENA:
OCENY SZCZEGÓŁOWE:
Przestronność wnętrza:
Eksploatacja:
Jazda:
Utrata wartości:
Pojemność akumulatorów58 kWh
Maksymalna moc204 kW/KM
Maksymalny moment obrotowy310 Nm
Skrzynia biegówaut. 1
Napędtylny
Przyspieszenie 0-100km/h7.3 s
Prędkość maksymalna160 km/h
Średnie zużycie energii elektrycznej15.7 WLTP kWh/100km
Moc ładowania AC11 kW
Czas ładowania AC375 min
Moc ładowania DC100 kW
Czas ładowania DC35 min
Zasięg samochodu416 km
Długość / Szerokość / Wysokość4261/1809/1568 cm
Pojemność bagażnika min-max385-1267 l
Cena od199 390 zł
Rata leasingu od0 zł/miesiąc
Koszt wynajmu od0 zł/doba
Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji