Logo

Audi e-tron S – quattro trimoto

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Tylne silniki pomagają dokręcić zakręt i poprawiają trakcję, moc jest fantastycznie dozowana
  • e-tron S po wyłączeniu ESP pozwala nawet jeździć kontrolowanymi poślizgami
  • Średnio na jednym ładowaniu akumulatora można przejechać ok. 330 km
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Osiągi e-trona 55 na pewno nie rozczarowują, jednak sportowy duch Audi oraz presja konkurencji nie pozwoliły marce zostawić elektrycznego SUV-a nietkniętym. W wersji S inżynierowie przenieśli tylny silnik elektryczny na przód, a z tyłu zamontowali dwa przednie. Maksymalnie dostępna moc w trybie boost zwiększyła się o 95 KM (do 503 KM), a niutonometrów przybyło aż 309 i jest ich teraz 973. Wóz nabrał też nieco wizualnej mocy – wybrzuszenia błotników poszerzają go o 23 mm z każdej strony.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu