Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Przetestowaliśmy nowe auto służbowe Roberta Lewandowskiego: Audi e-tron 55 Sportback

Przetestowaliśmy nowe auto służbowe Roberta Lewandowskiego: Audi e-tron 55 Sportback

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Zgodnie z trendami Audi dołożyło e-tronowi drugą, bardziej awangardową wersję nadwoziową – Sportback ma linię karoserii w stylu coupé i taką samą technikę. Zasięg ma być jednak większy niż w zwykłym modelu. Sprawdziliśmy jak sprawuje się elektryczny SUV, którym będzie jeździł Robert Lewandowski i jego koledzy z Bayernu Monachium

Audi e-tron Sportback 55 quattro
Zobacz galerię (26)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Audi e-tron Sportback 55 quattro
  • W naszym teście e-tron Sportback zużył średnio 23,2 kWh/100 km, co przekłada się na 372 km zasięgu
  • Sylwetka Sportbacka, szczególnie w kolorze Antigua Blue, przyciąga wiele spojrzeń na ulicy
  • Według naszych pomiarów e-tron Sportback waży 2582 kg – to kolos! Jednak porusza się tak gładko i z gracją, że tego ciężaru wcale tak mocno nie czuć
  • Więcej takich historii znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Nie żeby e-tron z bazowym nadwoziem prezentował się nudno, ale Sportback faktycznie przyciąga na ulicy więcej spojrzeń. Kolor Antigua Blue (4870 zł) na pewno jest tu współwinny, jednak egzemplarz, który testowaliśmy wiosną zeszłego roku, miał taki sam lakier, identyczne felgi oraz pomarańczowe zaciski hamulców i budził subiektywnie mniejsze zainteresowanie na ulicy. Coś więc w tej linii w stylu coupé jest, co ludzi intryguje, więc na dyskretne przemieszczanie się i wtapianie w tłum gwiazdy Bayernu Monachium nie mają co liczyć...

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński