Logo

Hyundai Kona Electric 64 kWh – trochę dziwaczka, ale cię przeKONA

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Gniazdko z przodu wygląda dziwnie, ale jest praktyczne – nie trzeba „kombinować” którą stroną podjechać do ładowarki
  • Z przodu Kony zniknęły ryflowanie i srebrna listwa, nowe są też reflektory, błotniki już nie mają kontrastowego koloru
  • W zimowych warunkach realny zasięg wynosi od 290 do nawet 477 km
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Elektryczna wersja Hyundaia Kony pojawiła się na rynku raptem 2,5 roku temu. W międzyczasie zadebiutowało kilku konkurentów, jednak Koreańczycy uznali, że lifting wyglądu wystarczy, by móc dalej rywalizować ze świeższymi crossoverami na prąd Mazdy, Opla, Peugeota, Citroëna czy DS-a. Produkowany w Czechach i nazwany na cześć regionu administracyjnego na Hawajach poręczny wóz nadal ma mocne argumenty, mimo że mogłoby się wydawać, że technika elektrycznego napędu będzie szybko ewoluować.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu