Logo
EVTestyHyundai Kona 39 kWh. Atrakcyjny wstęp do jazdy na prądzie

Hyundai Kona 39 kWh. Atrakcyjny wstęp do jazdy na prądzie

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Hyundai Kona to ceniony i doświadczony elektryk. W teście sprawdziłem, czy w tańszej wersji z akumulatorem 39 kWh i silnikiem o mocy 136 KM zasięg auta też daje powody do zadowolenia.

Hyundai Kona 39 kWh (2022 r., 1. generacja)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Hyundai Kona 39 kWh (2022 r., 1. generacja)
  • Kona ma gniazdo ładowania, umieszczone z przodu. To rzadkie, ale całkiem wygodne rozwiązanie
  • W mieście na ładowaniu teoretycznie dałoby się przejechać nawet 388 km – tak oszczędny potrafi być napęd przy sprzyjających warunkach
  • Opony Michelin zapewniają lepszą trakcję niż Nexeny, na których Kony zwykle do nas przyjeżdżały do testów
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onetu

Hyundai Kona jest na rynku, od 2018 r. i wespół z bratnim Ioniqiem i Kią e-Niro przeciera "elektroszlak". Czy mimo tego, że Koreańczycy już oferują nowocześniejsze e-modele, Kona z mniejszą baterią wciąż stanowi atrakcyjny wstęp do jazdy na prądzie?

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński