Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Audi Q4 e-tron

Audi Q4 e-tron

Jeździliśmy Audi Q4 Sportback e-tron przez dwa miesiące. Ile zużywa energii i jaki ma realny zasięg?

Jeździliśmy Audi Q4 Sportback e-tron przez dwa miesiące. Ile zużywa energii i jaki ma realny zasięg?

Audi Q4 Sportback e-tron to w pełni elektryczny SUV z nadwoziem typu coupe. Podczas kilkumiesięcznego sprawdzianu jeździliśmy wersją S Line 50 Quattro, która oznacza moc 299 KM oraz napęd na wszystkie koła. Oto, czym zaskoczył nas ten samochód.
Pojechałem elektrykiem na zagraniczne wakacje. Rachunek za prąd może zaskoczyć

Pojechałem elektrykiem na zagraniczne wakacje. Rachunek za prąd może zaskoczyć

Wziąłem kluczyki do naszego długodystansowego elektryka, kartę do ładowania, spakowałem się i obrałem kierunek na Wiedeń. Za kierownicą Audi Q4 e-tron Sportback pokonałem prawie 2 tys. 100 km, chcąc przetestować infrastrukturę zapewniającą pojazdom elektrycznym energię na dłuższych trasach. Na koniec policzyłem, ile to kosztowało. Okazja czy strata pieniędzy? I jaki będzie bilans, jeśli zestawimy to z kosztem podróży autem spalinowym?
Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Sprawdzamy realne zasięgi i zużycie aut elektrycznych – ranking

Katalogowe dane zasięgu i zużycia prądu przeprowadzane według procedury WLTP teoretycznie dają porównywalność, ale realnie potrafią mocno różnić się od tego, co osiągamy w naszych testach samochodów elektrycznych. Rzeczywiste osiągi elektryków zależą od wielu czynników – nasze testy aut elektrycznych dają nam możliwość ujawnienia tego, ile faktycznie można przejechać na jednym ładowaniu, także w mniej sprzyjających warunkach. Oto nasz ranking zasięgu aut elektrycznych.
Przesiadłem się na tydzień do elektryka. Takich wniosków się nie spodziewałem

Przesiadłem się na tydzień do elektryka. Takich wniosków się nie spodziewałem

Po długiej przerwie znowu wsiadłem za kierownicę samochodu w 100 proc. elektrycznego. Skorzystałem z okazji, bo mamy na dłużej w redakcji Audi Q4 Sportback e-tron. Początkowo nerwowo zerkałem na zasięg, ale szybko doceniłem zalety jazdy nim po mieście. Drogę do pracy pokonywałem o 10 minut szybciej niż autem spalinowym.
Zabrałem elektryka na urlop do Czech i Austrii. Co zaskoczyło mnie tym razem?

Zabrałem elektryka na urlop do Czech i Austrii. Co zaskoczyło mnie tym razem?

Ładowarek za granicą jest w bród. Daleka podróż samochodem elektrycznym wciąż jednak wymaga przygotowania, a na miejscu i tak mogą pojawić się niespodzianki. Nie są to jednak sytuacje bez wyjścia – moim kołem ratunkowym okazała się sympatyczna pani z infolinii jednego z największych operatorów ładowarek w Czechach. Dlaczego w drodze do Wiednia nie obyło się bez jej interwencji?
Sprawdzimy elektryczne Audi Q4 Sportback e-tron w teście długodystansowym

Sprawdzimy elektryczne Audi Q4 Sportback e-tron w teście długodystansowym

Audi Q4 e-tron i Audi Q4 Sportback e-tron to modele dostępne wyłącznie z elektrycznymi silnikami. Pierwszy z nich jest typowym SUV-em, a drugi SUV-em typu coupe. Właśnie taki samochód trafił do naszej redakcji na test długodystansowy.
Audi Q4 e-tron czy Volkswagen ID.4? To nie jest łatwy wybór [PODCAST]

Audi Q4 e-tron czy Volkswagen ID.4? To nie jest łatwy wybór [PODCAST]

Samochody elektryczne to nadal promil sprzedaży na polskim rynku. Jednak z każdym rokiem ich sprzedaż powinna rosnąć. Tego nikt nie zatrzyma. Bo fakt jest taki, że ktoś, kto pozna przyjemność z jazdy autem elektrycznym, do auta spalinowego nie wróci. Co więcej, pogodzi się z tym, że infrastruktura ładowania jest, jaka jest. Ale na w tej kwestii sytuacja szybko ulega poprawie. Co prawda nie tak szybko, jakbyśmy sobie tego życzyli, ale z każdym miesiącem jest coraz lepiej. Sprawdziliśmy dla was Volkswagena ID.4 i Audi Q4 e-tron. Oba modele do najtańszych nie należą, ale które z nich będzie lepszym wyborem?
Audi Q6 e-tron, nowy elektryczny SUV zalicza opóźnienie

Audi Q6 e-tron, nowy elektryczny SUV zalicza opóźnienie

Producent z Ingolstadt rozpoczął rewolucję nomenklaturową. SUV Audi e-tron będzie się nazywać Q8 e-tron, a całkiem nowe Q6 e-tron uzupełni paletę modeli powyżej Q4. Z pewnym opóźnieniem Audi Q6 ma się pojawić w sieci sprzedaży w 2024 r.
Który numer okaże się szczęśliwy? Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5 i Polestar 2 walczą o szczyt podium!

Który numer okaże się szczęśliwy? Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5 i Polestar 2 walczą o szczyt podium!

Coś pomiędzy hatchbackiem a vanem, do tego SUV i niskie sportowe auto: Hyundai Ioniq 5, Audi Q4 e-tron i Polestar 2. Która liczba w walce o szczyt podium przyniesie najwięcej szczęścia? Znowu będzie sensacja!
Green NCAP oceniła nowe auta pod kątem ekologii. Nie obyło się bez niespodzianki

Green NCAP oceniła nowe auta pod kątem ekologii. Nie obyło się bez niespodzianki

Unijna organizacja Green NCAP sprawdziła, które z najnowszych samochodów są najbardziej ekologiczne. W dobie elektromobilności nietrudno zgadnąć, jakie samochody otrzymały najwyższe noty. Nie zabrakło niespodzianki — to wynik hybrydy w porównaniu ze zwykłymi samochodami spalinowymi.
Oferta elektrycznych samochodów w Polsce – każdy znajdzie coś dla siebie

Oferta elektrycznych samochodów w Polsce – każdy znajdzie coś dla siebie

Samochody elektryczne w dalszym ciągu są niszą na tle spalinowych konstrukcji, niemniej jednak jest ich coraz więcej w naszym kraju. Obecnie większość liczących się marek ma przynajmniej jeden taki model w ofercie. W zestawieniu przedstawiamy osobowe modele dostępne w Polsce oraz zapowiedzi aut, które już wkrótce pojawią się w sprzedaży.
Audi Q4 Sportback e-tron: zimą to auto dla ludzi z nudnym życiem!

Audi Q4 Sportback e-tron: zimą to auto dla ludzi z nudnym życiem!

Jeśli chcesz jeździć nowoczesnym autem elektrycznym nie po to, żeby oszczędzać, jakość wykonania i wykończenia aut marki Tesla przyprawia cię o mdłości, boisz się, że "elektryk" koreańskiej marki nie będzie wystarczająco "premium" i nie wzbudzi u sąsiadów zazdrości, to Audi Q4 Sportback e-tron może Ci się spodobać. O ile... nie żyjesz zbyt spontanicznie.
Audi Q4 Sportback e-tron - pierwsze wrażenie

Audi Q4 Sportback e-tron - pierwsze wrażenie

Oto nowy elektryczny SUV Audi. Tak, w salonach Audi jeden po drugim pojawiają się modele napędzane prądem. Co równie ciekawe, takich propozycji w salonach niemieckiego producenta będzie coraz więcej. Bo celem Audi jest produkcja tylko samochodów elektrycznych. Jaki jest ich najmniejszy obecnie model. Oto nasze pierwsze wrażenia z pierwszego krótkiego spotkania z najnowszym Audi Q4 Sportback e-tron.
Auta elektryczne z największym zasięgiem - TOP20

Auta elektryczne z największym zasięgiem - TOP20

Auta z napędem elektrycznym stają się coraz bardziej funkcjonalne, a dzięki nowym rozwiązaniom technicznym i wydajniejszym bateriom zapewniają prawdziwą swobodę jazdy. Oferta rynkowa elektryków stale się powiększa, zobaczcie zatem, które z dostępnych w Polsce modeli dysponują już zasięgiem ponad 400 km na jednym ładowaniu.
Audi Q4 e-tron 40 – przyjazna przesiadka

Audi Q4 e-tron 40 – przyjazna przesiadka

Po dużych, luksusowych modelach rodzina Audi e-trona powiększa się o bardziej dostępnego SUV-a: Q4 e-tron. W teście sprawdzamy jednosilnikowy wariant 40. Mimo że to najmniejszy elektryk Audi, zapewnia on największy realny zasięg.
Pięć aut rozbitych na "piątkę" - wyniki testów Euro NCAP

Pięć aut rozbitych na "piątkę" - wyniki testów Euro NCAP

W najnowszej rundzie testów zderzeniowych przeprowadzonych przez organizację Euro NCAP "skasowano" cztery modele z napędem elektrycznym i jeden ze spalinowym, w tym po raz pierwszy pochodzących z oferty debiutujących w Europie marek chińskich. Rezultaty wyglądają obiecująco.
Audi Q4 e-tron - jeździmy SUV-em premium na prąd

Audi Q4 e-tron - jeździmy SUV-em premium na prąd

Kompaktowy SUV z rozstawem osi jak w samochodach klasy D i wnętrzem tak długim jak w ogromnym Audi Q7 – oto nowe, elektryczne Audi Q4 e-tron. W pierwszym teście dwie mocniejsze wersje o mocy 204 KM i 299 KM.
Audi Q4 e-tron - pierwsza jazda w Polsce

Audi Q4 e-tron - pierwsza jazda w Polsce

Kompaktowy SUV z rozstawem osi jak w samochodach klasy D i wnętrzem tak długim jak w ogromnym Audi Q7 – oto nowe elektryczne Audi Q4 e-tron. W pierwszym teście dwie mocniejsze wersje o mocy 204 KM i 299 KM.
Nowe Audi Q4 e-tron – e-tron w zasięgu ręki

Nowe Audi Q4 e-tron – e-tron w zasięgu ręki

Audi może być elektryczne. Modele e-tron i e-tron GT to tego dowód. Niestety dość drogi. Teraz jest szansa, że to się zmieni, bo do sprzedaży wchodzi Q4 e-tron, kompaktowy SUV z napędem elektrycznym w bardziej przystępnej cenie. A jak się prowadzi?
Przegląd rynku samochodów elektrycznych

Przegląd rynku samochodów elektrycznych

Oferta elektryków dostępnych w Polsce szybko się powiększa i sięga blisko 60 modeli. Zebraliśmy kluczowe dane o dostępnych osobowych samochodach elektrycznych
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech