Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Fiat Stilo

Fiat Stilo

Fiat Stilo

Fiat Stilo to kompaktowy samochód osobowy klasy średniej niższej produkowany przez włoski koncern. Auto zadebiutowało w 2001 roku zastępując modele Bravo/Brava. Włoski koncern liczył na ogromny sukces Stilo. Niestety w ogólny rozrachunku osiągnięto zupełnie przeciwny efekt, a Stilo okazało się jedną z największych wpadek koncernu.

Stylistycznie auto prezentowało się bardzo korzystnie. Za design odpowiedzialni byli projektanci z Centro Stile Fiat. Początkowo w salonach dostępny był tylko 3- oraz 5-drzwiowy hatchback, przy czym tylne części obu odmian nieco się różniły, natomiast rok po debiucie pojawiło się także 5-drzwiowe kombi. Do mocnych stron Stilo należało bardzo bogate wyposażenie standardowe, jednak co za tym szło, auto kosztowało niemało, co przyczyniło się do klęski.

Oprócz tego w początkowej fazie produkcji Fiat Stilo wyróżniał się dużą ilością drobnych, lecz irytujących usterek, szczególnie w elektronice. Mimo iż przy okazji liftingu w 2004 roku nieco odświeżono zarówno nadwozie jak i wnętrze, a przede wszystkim wyeliminowano sporą część usterek, nie udało się już uratować reputacji kompaktowego Fiata.

Do napędu auta stosowano benzynowe jednostki 1.2 (80 KM), 1.4 (90, 95 KM), 1.6 (103, 105 KM) oraz 1.8 (133 KM) a także topowy silnik R5 2.4 (170 KM). Jeśli chodzi o diesle, dostępne były jednostki JTD o pojemności 1.9 litra i mocy 80, 100, 115, 120, 140 oraz 150 KM. Przednia oś była napędzana za pośrednictwem 5- lub 6-biegowej skrzyni manualnej bądź 5-stopniowej przekładni sekwencyjnej Selespeed.

W 2007 roku zakończono produkcję Fiata Stilo, a jego następcą został model z reaktywowaną nazwą Bravo.

Fiat Stilo - generacje

Fiat Stilo (2001&nbsp-&nbsp2010)

Fiat Stilo (2001 - 2010)

Fiat Stilo - powiązane artykuły

Używane kombi za grosze - Fiat Stilo kontra Peugeot 307 i Toyota Corolla

Używane kombi za grosze - Fiat Stilo kontra Peugeot 307 i Toyota Corolla

Niedrogie, ale w miarę nowoczesne i praktyczne auta używane przeżywają ostatnio którąś z kolei młodość. Sprawdzamy, które z trójki Toyota Corolla, Fiat Stilo i Peugeot 307 zasługuje na tytuł króla kompaktowych kombi za grosze.
Czy te Fiaty produkowano w Polsce? 126p, 125p, Seicento, które jeszcze?

Czy te Fiaty produkowano w Polsce? 126p, 125p, Seicento, które jeszcze?

W tym roku mija 90 lat od zmontowania pierwszego Fiata w Polsce. Przez ten czas nad Wisłą wyprodukowano lub zmontowano mnóstwo różnych modeli tej włoskiej firmy. Czy rozpoznasz, który powstawał w Polsce, a który wyłącznie poza naszymi granicami?
Dobre kombi za 10 tys. zł - idealne dla większej rodziny

Dobre kombi za 10 tys. zł - idealne dla większej rodziny

Długa lista wersji silnikowych i wyposażeniowych, mnóstwo modeli – amatorzy kombi za 10 tys. zł powinni wziąć pod uwagę kompakty, bo oferują naprawdę szeroki wybór, a to ułatwia dopasowanie do potrzeb.
Fiat Stilo: niedoceniony konkurent Golfa IV

Fiat Stilo: niedoceniony konkurent Golfa IV

Fiat Stilo był bezpośrednim następcą modeli Bravo i Brava. W momencie swojej premiery wydawał się kolejnym przełomem w gamie Fiata. Wyposażony lepiej niż ówczesne, oferowane przez tego producenta modele miał stać się największym konkurentem Golfa IV. Co poszło nie tak?
Kompakty z dobrym dieslem w cenie od 5 do 35 tys. zł

Kompakty z dobrym dieslem w cenie od 5 do 35 tys. zł

Auto kompaktowe z dieslem to ciekawy kompromis między wielkością a spalaniem. Który model wybrać, żeby eksploatacja była bezproblemowa? Poznajcie nasze typy w cenie od 5 do 35 tys. zł
Używane auta kompaktowe za 15 tys. zł - Sprawdzamy 11 aut klasy C

Używane auta kompaktowe za 15 tys. zł - Sprawdzamy 11 aut klasy C

Średnia cena importowanego auta wynosi ok. 15 000 zł. Za te pieniądze można kupić różne samochody małe i duże, z dieslem lub benzyniakiem, 5- i 10-letnie.
Fiat Stilo - 170 KM za 10 tys. zł (test i opinie)

Fiat Stilo - 170 KM za 10 tys. zł (test i opinie)

Fiat Stilo przyszedł na świat w 2001 roku. Niestety jego zbyt wysoka, w stosunku do innych produktów Fiata, cena przesądziła o jego porażce. Obecnie świetnie wyposażone modele można nabyć za całkiem przyzwoite pieniądze, a do tego Stilo nie jest szczególnie awaryjne.
Fiat Stilo: niedoceniony kompakt

Fiat Stilo: niedoceniony kompakt

Stilo to całkiem przyzwoite auto, które rynkową porażkę zawdzięcza przede wszystkim wpadkom marketingowym. Jako pojazd używany ma jednak atrakcyjną cenę i wcale nie jest szczególnie awaryjny.
Fiat Stilo 1.9 JTD Schumacher - Diesel z wyścigową duszą

Fiat Stilo 1.9 JTD Schumacher - Diesel z wyścigową duszą

Co prawda gwiazda mistrza F1 w sezonie 2005 nieco przybladła, ale w latach poprzednich kierowca z Niemiec był wielokrotnym zwycięzcą, jeżdżąc w teamie Ferarri. Marka ta przynależy do koncernu Fiata, stąd pomysł na stworzenie limitowanych wersji modelioznaczonych nazwiskiem mistrza Formuły 1.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech