Wyniki oparte są na opracowanych przez RI siedmiu wymiarach reputacji: produkty i usługi, innowacja, miejsce pracy, postawa względem społeczności, sposób zarządzania, pozycja lidera oraz wyniki. RI stwierdził, że badanie z 2009 roku pokazuje, iż na konsumenci najbardziej doceniają oferowane przez firmę wysokiej jakości produkty i usługi.

Polecamy w RoadLook.pl
Goodyear: firma ciesząca się Największym Zaufaniem
Goodyear "Cieszy się Największym Uznaniem"

- Uznanie to jest dla nas szczególnie znaczące, ponieważ oparte jest na badaniu przeprowadzonym wśród zwykłych osób - konsumentów, którzy kupują nasze opony i ufają Goodyearowi na co dzień - mówi Richard J. Kramer, prezes Goodyeara na Amerykę Północną. Nasza strategia się sprawdza...

Oprócz zwycięstwa w rankingu firm motoryzacyjnych, Goodyear uzyskał 32. miejsce w klasyfikacji ogólnej i jest jedynym producentem opon wśród pierwszych 150 firm.

To kolejne wyróżnienie dla Goodyeara w ostatnim czasie. W marcu br. firma po raz kolejny znalazła się w czołówce publikowanej przez magazyn Fortune listy przedsiębiorstw "Cieszących się Największym Uznaniem". Goodyear w kategorii producentów części do pojazdów mechanicznych ("Motor Vehicle Parts") został najwyżej sklasyfikowaną firmą oponiarską, zwyciężając wśród przedsiębiorstw z siedzibą w Stanach Zjednoczonych oraz zajmując drugie miejsce w rankingu światowym.