Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Hamownia

Hamownia

Pierwsza drogówka w Polsce otrzyma taki sprzęt. Sprawdzi pojazd na miejscu
Aktualności

Pierwsza drogówka w Polsce otrzyma taki sprzęt. Sprawdzi pojazd na miejscu

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Nowa broń  holenderskiej policji szybko wykaże, czy jednoślad był "podkręcany". Jest przenośna
Aktualności

Nowa broń holenderskiej policji szybko wykaże, czy jednoślad był "podkręcany". Jest przenośna

Układy doładowania: jak działają, co się w nich psuje?
Eksploatacja

Układy doładowania: jak działają, co się w nich psuje?

Ze względu m.in. na downsizing i ostre normy emisji spalin silniki wolnossące są na wymarciu, a triumfy święcą turbosprężarki i (w mniejszym stopniu) kompresory. Sprawdzamy, jak to wszystko działa i co może się popsuć.

Ile koni stracił... Mustang po 30 latach i prawie 300 tys. km?
Aktualności

Ile koni stracił... Mustang po 30 latach i prawie 300 tys. km?

Jak wieść gminna niesie, stare silniki – zwłaszcza te wolnossące o dużej pojemności – po latach mają tendencję do nietrzymania fabrycznej mocy. A jak spisało się fordowskie 5.0 V8 wyprodukowane pod koniec lat 80.?

Opona pękająca przy dużej prędkości może zniszczyć auto
Aktualności

Opona pękająca przy dużej prędkości może zniszczyć auto

Rzadko słyszymy o tym, że komuś przy dużej prędkości pękła opona, jednak jeśli do tego dojdzie to skutki mogą być bardzo kosztowne

Chiptuning bez tajemnic - mocy, przybywaj, ale bez psucia silnika
Eksploatacja

Chiptuning bez tajemnic - mocy, przybywaj, ale bez psucia silnika

Do elektronicznego zwiększania mocy silnika bierze się coraz więcej firm, ale dobrych fachowców wciąż jest niewielu. Wyjaśniamy, na czym polega profesjonalny chiptuning i na co trzeba przy okazji uważać, żeby nie zaszkodzić autu

Silniki spalinowe: ile naprawdę mają mocy?
Eksploatacja

Silniki spalinowe: ile naprawdę mają mocy?

Masz w swoim aucie silnik o mocy 150 KM i lubisz się tym pochwalić kolegom przy piwie? OK, ale pamiętaj, że z tych 150 wykorzystujesz co najwyżej połowę!

Po co badać auto na hamowni?
Auto Świat

Po co badać auto na hamowni?

Zbadaj auto na hamowni - dowiesz się nie tylko, ile koni siedzi pod jego maską. Pomiar na hamowni często pozwala też zdiagnozować różne usterki, również te mniej typowe

Chipuj z głową!
Eksploatacja

Chipuj z głową!

Turbodoładowane silniki montowane w „cywilnych” autach mają z reguły rezerwę mocy. Na pewno warto ją wykorzystać, nie zapominając jednak przy tym o zdrowym rozsądku. Innymi słowy: trzeba podkręcić tak, żeby... niczego nie ukręcić

Dynomet - czyli hamownia w walizce
TV

Dynomet - czyli hamownia w walizce

Sprawdzenie osiągów silnika nie wymaga już wizyty na hamowni. Teraz hamownia może przyjechać do ciebie - sprawdziliśmy jak działa przenośna hamownia Dynomet.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.