Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Mercedes-Benz klasy C

Mercedes-Benz klasy C

Mercedes-AMG GLC 63 porzucił osiem cylindrów dla czterech i to był błąd. Wkrótce może wrócić do V8
Aktualności

Mercedes-AMG GLC 63 porzucił osiem cylindrów dla czterech i to był błąd. Wkrótce może wrócić do V8

Raport: cofanie licznika o ponad 100 tys. km to norma. 16 modeli z najczęściej wykrytym "skręconym" przebiegiem
Aktualności

Raport: cofanie licznika o ponad 100 tys. km to norma. 16 modeli z najczęściej wykrytym "skręconym" przebiegiem

Mercedes C300 de: najlepsza hybryda, jaką możesz kupić?
Testy nowych samochodów

Mercedes C300 de: najlepsza hybryda, jaką możesz kupić?

Hybryda plug-in zamontowana w Mercedesie klasy C to napęd szczególny. Inaczej niż w zdecydowanej większości hybryd nie tankujemy benzyny, gdyż mamy tu silnik elektryczny współpracujący z silnikiem Diesla. Byłem pełen obaw, czy takie połączenie ma w ogóle rację bytu, bo łatwo można sobie wyobrazić połączenie wad obu napędów – elektrycznego i wysokoprężnego. Jest dokładnie odwrotnie – w rękach świadomego użytkownika dostajemy w ręce samochód, który jeździ jak marzenie.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Jeździliśmy tym Mercedesem przez 15 lat, przejechaliśmy pół miliona kilometrów. W jakim stanie było W204?
Testy długodystansowe

Jeździliśmy tym Mercedesem przez 15 lat, przejechaliśmy pół miliona kilometrów. W jakim stanie było W204?

Tych aut z przebiegami przekraczającymi pół miliona kilometrów jeździ po Polsce więcej, niż myślicie, choć w większości przypadków ich wielokrotnie cofane liczniki mówią co innego. Tu mamy do czynienia z autem, które przez 15 lat pokonywało kolejne kilometry pod nadzorem fachowców – z dokładnością co do dnia, godziny i kilometra wiemy, jak sprawował się ten Mercedes. Czy Mercedes Klasy C generacji W204 to godny następca znanych z trwałości "beczek" (W123) i "baleronów" (W124)?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
80 tys. zł wystarczy na premium ze średniej półki. Lepsze Audi A4 B9 czy Mercedes klasy C W205?
Co warto kupić

80 tys. zł wystarczy na premium ze średniej półki. Lepsze Audi A4 B9 czy Mercedes klasy C W205?

Oba auta można kupić taniej, ale my skupiliśmy się na niewyeksploatowanych egzemplarzach z przebiegiem około 100 tys. km, stąd kwota 80 tys. zł. Lepszym wyborem będzie Mercedes klasy C czy Audi A4? Oba mają zbliżone ceny, oba są w podobnym wieku i podobnie radzą sobie z utrzymywaniem wartości. A czy oba są podobnie cenione (albo niecenione) przez mechaników? Zapytaliśmy u źródła.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Te samochody już mogą dostać żółte tablice. Też nie możemy w to uwierzyć
Aktualności

Te samochody już mogą dostać żółte tablice. Też nie możemy w to uwierzyć

30 lat i już zabytek? W architekturze nie, w motoryzacji – jak najbardziej. Ten tekst zmieni twoje postrzeganie tego, co jeszcze jest zwykłym samochodem, a co już elementem rejestru zabytków. Oto 10 modeli, które od 2023 r. mogą się ubiegać o status pojazdu zabytkowego. Jakby to powiedzieć… są nieco młodsze i nieco częściej spotykane niż Benz Patent-Motorwagen Modell 1 z 1886 r.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Mercedes klasy C (W204) - lepszy niż opinia o nim
Co warto kupić

Mercedes klasy C (W204) - lepszy niż opinia o nim

Mercedes Klasy C typoszeregu 204 nie miał łatwego zadania. Po niezbyt udanym poprzedniku ten model musiał udowodnić, że jest autem nie tylko nowoczesnym i komfortowym, lecz także solidnym oraz niezawodnym. Dziś, po blisko 20 latach kariery rynkowej, możemy śmiało powiedzieć, że w dużej mierze to się udało, a klasa C typoszeregu 204 okazała się znacznie lepsza od poprzednika.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.