Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Mercedes Klasy e

Mercedes Klasy e

Lepiej kupić prawie nową limuzynę Audi, BMW czy Mercedesa? Różnice w ocenach są gigantyczne
Co warto kupić

Lepiej kupić prawie nową limuzynę Audi, BMW czy Mercedesa? Różnice w ocenach są gigantyczne

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Lepszy używany Mercedes czy Lexus? Jeden dostał piątkę, a to bardzo rzadkie przy tych rocznikach
Co warto kupić

Lepszy używany Mercedes czy Lexus? Jeden dostał piątkę, a to bardzo rzadkie przy tych rocznikach

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Najlepsza limuzyna z dieslem? Porównaliśmy Audi A6 z BMW serii 5 i Mercedesem klasy E
Porównania samochodów

Najlepsza limuzyna z dieslem? Porównaliśmy Audi A6 z BMW serii 5 i Mercedesem klasy E

Audi A6, BMW serii 5 oraz Mercedes klasy E to niemieckie limuzyny klasy wyższej. Pierwsza z nich w ofercie jest od 2018 r., a pozostałe to nowości z 2023 r. W porównaniu wersji z 4-cylindrowymi dieslami i napędem na wszystkie koła sprawdzamy, która ma najwięcej atutów, żeby stać się mistrzem swojego segmentu.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Co za pojedynek! Audi A6, BMW serii 5 czy Mercedes klasy E. Mechanik wyjaśnia
Co warto kupić

Co za pojedynek! Audi A6, BMW serii 5 czy Mercedes klasy E. Mechanik wyjaśnia

Oto trzy mające już kilka lat na karku limuzyny z oszczędnymi, dwulitrowymi dieslami pod maską za ok. 50 tys. zł. Które z tych aut zagwarantuje nie tylko wysoki komfort podróży, lecz także trwałość i niezawodność – Audi A6, BMW serii 5 czy Mercedes klasy E?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używane Volvo S80 czy używany Mercedes Klasy E? Oba dobre, ale jest różnica w ocenie
Co warto kupić

Używane Volvo S80 czy używany Mercedes Klasy E? Oba dobre, ale jest różnica w ocenie

Auta Volvo na rynku wtórnym w Polsce są niezwykle cenione. Głównie za sprawą XC60, którego oferta jest bardzo bogata - to od wielu lat najczęściej kupowany model premium w naszym kraju. Czy S80 również zasługuje na uwagę podczas przeszukiwania ogłoszeń? I jak wypada na tle Mercedesa W212, który był znaczącą poprawą jakości aut niemieckiej marki po wcześniejszych wpadkach? Poprosiliśmy mechaników o ocenę obu aut pod kątem usterkowości i wróciliśmy pamięcią do naszych redakcyjnych testów. Na tej podstawie wystawiliśmy oceny. Lepsze okazało się Volvo S80 drugiej generacji czy Mercedes Klasy E W212?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Materiał promocyjny
Jeździłem Mercedesem-AMG E53. Ten model jest w Polsce szalenie popularny
Testy nowych samochodów

Jeździłem Mercedesem-AMG E53. Ten model jest w Polsce szalenie popularny

Czym byłby Mercedes Klasy E, gdyby nie dostał usportowionej wersji AMG? Ciężko sobie to nawet wyobrazić, dlatego w końcu jej się doczekaliśmy. Niektórzy mogą uznać, że to ta słabsza odmiana, jednak mocy nikomu nie powinno zabraknąć. Już jeździłem nowym Mercedesem-AMG E53 i wiem, że tu hybryda po prostu robi dobrą robotę.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Jeździłem Mercedesem E300 e, czyli hybrydą plug-in. Sprawdziłem, czy to perfekcyjna kombinacja
Testy nowych samochodów

Jeździłem Mercedesem E300 e, czyli hybrydą plug-in. Sprawdziłem, czy to perfekcyjna kombinacja

Zapomnijcie na chwilę o tych wszystkich nonsensach, że niby zelektryfikowane napędy mają uratować naszą planetę. Nie po to kupujesz Mercedesa klasy E, żeby ratować planetę. Co nie znaczy, że hybryda plug-in w limuzynie "dla prezesa" nie ma sensu. Ależ ma. Ten napęd umożliwia perfekcyjnie ciche i płynne przemieszczanie się w warunkach miejskich, pozostawia powietrze i sumienie czyste, a jednocześnie daje kierowcy do dyspozycji konkretny zasięg wynikający z silnika spalinowego. Brak logistyki ładowarkowej i wymuszonych postojów co 1,5 godziny niewątpliwie są dużym atutem.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Mercedes E 400 e kontra Volvo S90 T8. Różnica w cenie była decydująca
Porównania samochodów

Mercedes E 400 e kontra Volvo S90 T8. Różnica w cenie była decydująca

Mercedes E 400 e oraz Volvo S90 T8 to limuzyny klasy wyższej napędzane hybrydami typu plug-in. Porównaliśmy te luksusowe modele z Niemiec i ze Szwecji nie tylko po to, żeby sprawdzić, który z tych samochodów jest lepszy, lecz także po to, żeby sprawdzić, czy liczba ich zalet uzasadnia zakup tak drogich limuzyn.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+. Hybryda plug-in, która łączy ogień z wodą
Premiery

Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+. Hybryda plug-in, która łączy ogień z wodą

Do gamy Mercedesa dołącza kolejna hybryda plug-in spod znaku AMG. Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ dostępny będzie zarówno jako limuzyna, jak i praktyczne kombi, i połączy fantastyczne osiągi i dynamikę z dużym zasięgiem w trybie elektrycznym.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.