Suche dane na temat nowych hybryd Peugeota poznaliśmy już kilka miesięcy temu. Modele można już nawet zamawiać, jednak dopiero teraz mogliśmy przekonać się, jak jeżdżą, a więc pora na pierwsze wrażenia zza kierownicy francuskich hybryd.
Nowy Peugeot 3008, który rozpoczyna właśnie rynkową karierę, występuje m.in. w elektrycznej wersji e-3008. Podczas pierwszych jazd na południu Francji mogłem przekonać się jakimi walorami auto może skusić klientów do zakupu. Sprawdziłem również słabe strony francuskiej nowości.
Tradycyjnie podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie ogłoszono wyniki europejskiego konkursu Car of the Year (Samochód Roku). Zwycięskie auto wybrało 58 dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 krajów. W jury zasiadło dwóch Polaków — Roman Popkiewicz i Maciej Ziemek.
Kupujesz Peugeota i możesz mieć nawet osiem lat gwarancji? Tak wkrótce będzie. Wiemy, jakie modele obejmie program Peugeot Allure Care i jakie są jego obostrzenia.
Czy SUVy rzeczywiście są takie dobre i warte wyższej ceny niż porównywalne kombi? Sprawdzamy to na przykładzie 10 pojedynków SUVów z kombi i radzimy, który model wybrać.
Koniec eksperymentów z silnikiem wysokoprężnym i elektrycznym. W nowej generacji hybryd Peugeota w miejsce diesla pojawi się silnik benzynowy. Pierwsze modele pojawią się jesienią przyszłego roku.
GT to najbogatsza wersja wyposażenia Peugeot 3008. Łączy w sobie komfort oraz sportowe aspiracje modelu.
Na polskim rynku samochody typu SUV są najczęściej kupowane z napędem tylko na jedną oś i wykorzystywane do poruszania się po miejskiej dżungli. Nowy Peugeot 3008 proponuje alternatywne rozwiązanie dla napędu 4x4.
Od nowoczesnego samochodu oczekujemy m.in. wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Peugeot 3008 ma pod tym względem bardzo dużo do zaoferowania.
Świetny wygląd to nie wszystko, pod maską musi być jeszcze dynamiczny i najlepiej oszczędny silnik. Na szczęście w przypadku Peugeot 3008 każdy znajdzie coś dla siebie – wybór jednostek napędowych jest duży, a nawet najsłabsze z nich nieźle radzą sobie z napędzaniem francuskiego SUV-a.
Peugeot przez lata wypracował swój język stylistyczny. Kuse światła przednie i harmonijne linie zdążyły zapisać się w motoryzacyjnym kanonie. Współcześnie powabna linia jednak już nie wystarcza. Aby auto mogło odnieść sukces, konieczna jest nowoczesna technologia oraz bezpieczeństwo. W przypadku francuskiej marki obydwa pojęcia zdaje się, że idą w parze.
Czy czerpiący z różnych klas samochodów Peugeot 3008 rzeczywiście przejął najlepsze cechy kompaktów, SUV-ów i vanów? Niestety, to nie takie proste.
Jeśli zastanawiasz się nad rodzinnym samochodem, który pomieści pięć osób i sporo bagażu, do tego ładnie wygląda, dobrze jeździ i oferuje bogate wyposażenie, pomyśl o Peugeocie 3008.
Pod maskę Peugeota 3008 trafił właśnie pierwszy na świecie napęd hybrydowy z dieslem, co pokazuje, że oszczędna jazda samochodem wcale nie musi być nudna. Powiem więcej, oszczędzanie może być dobrą… zabawą!
Z okazji salonu samochodowego w Genewie, Peugeot rozpoczyna przyjmowanie zamówień na specjalną, numerowaną wersję 3008 HYbrid4 Limited Edition, która ograniczona została do jedynie 300 egzemplarzy
Teksty promocyjne tym razem nie rozmijają się z rzeczywistością
Najnowszy crossover Peugeot potwierdził tym samym to, co teoretycznie było wcześniej wiadome: że jest pojazdem bardzo bezpiecznym!