Jak podpowiada oznaczenie modelu, pod maską Gebmalla Cayenne znajdziemy silnik o mocy 551 kW (750 KM), Chodzi o doładowany 8-cylindrowy silnik z Cayenne Turbo. Maksymalny moment obrotowy osiągnął wartość znaną z dużych ciężarówek – 1120 Nm. Dzięki modyfikacjom masywny SUV z niezbyt idealną aerodynamiką rozpędza się do prędkości maksymalnej 315 km/h, a od 0 do 100 km/h przyśpiesza w 4,3 s.
Pozostałe modyfikacje są praktycznie takie same, jak u słabszych odmian firmy Gemballa: dostępny jest wydajniejszy układ hamulcowy z tarczami o średnicy 380 mm i 8-tłoczkowymi zaciskami oraz system regulujący zawieszenie pneumatyczne, który na dobrych drogach i przy wysokich prędkościach zmniejsza prześwit nawet o 50 mm. Nie brakuje wzmocnionej skrzyni biegów z dodatkową chłodnicą oleju, nowego układu wydechowego nadającego autu rasowego gangu. Cayenne Turbo otrzymało ogromne koła 10J x 22”, na których zamontowano opony o szerokości 295 mm z przodu i 315 mm z tyłu.