W 2006 roku przedstawiliśmy naszym Klientom program Stałych Cen w salonach Suzuki. Dzięki tej polityce nasz Klient decydując się na zakup dokonywał wyboru nie pod wpływem czasowej oferty, a ze względu na wartość jaką oferował samochód Suzuki. Rezygnując z czasowych zmian cen budowaliśmy poczucie bezpieczeństwa i przywiązania do marki. Ta zasada nadal obowiązuje i stanowi jeden z filarów komunikacji Suzuki w Polsce. Dzisiejsza decyzja podyktowana jest również troską o Klienta. Obniżenie cen samochodów oferowanych w autoryzowanych salonach pozwoli nam na dalsze budowanie długotrwałych i mocnych więzi z Klientem, zaś jemu da pewność, że Suzuki jest odpowiedzialnym partnerem, zdeterminowanym na osiągniecie celu jakim jest satysfakcja i zadowolenie z posiadania samochodu tej marki. Mamy nadzieję, że zdecydowana reakcja importera na zaistniałą sytuację na polskim rynku motoryzacyjnym spotka się z uznaniem. Świadomość funkcjonowania na polskim rynku firm, których działalność może wprowadzić klienta w zakłopotanie przy jednoczesnym braku poszanowania zasad wynikających ze sprzedania samochodu klientowi indywidualnemu była także powodem do podjęcia decyzji o zmianie cennika. Szczególnie zależy nam na tym, aby nasze produkty były kojarzone z profesjonalnym procesem sprzedaży, w którym kupujący jest podmiotem i najważniejszą osobą, a nie tylko stroną transakcji. Jednocześnie sam zakup ma być początkiem budowania wzajemnych wieloletnich relacji. Natomiast w razie ewentualnych problemów odpowiednie mechanizmy postępowania przygotowane przez importera mają gwarantować bezproblemowe i szybkie rozwiązania ze szczególnym wskazaniem na dobro klienta. Jesteśmy przekonani, że dzięki decyzji o zmianie cennika Klienci, którzy wybrali Suzuki, natomiast teraz rozważają tylko miejsce dokonania zakupu analizując ofertę finansową zwrócą się w kierunku autoryzowanych punktów sprzedaży naszej marki.Źródło: Suzuki, Mototarget