Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat systemy wspomagania kierowcy

systemy wspomagania kierowcy

Euro NCAP sprawdziła bezpieczeństwo aut dostawczych. Tylko dwa zasłużyły na złoto

Euro NCAP sprawdziła bezpieczeństwo aut dostawczych. Tylko dwa zasłużyły na złoto

Organizacja Euro NCAP opublikowała długo oczekiwane oceny testów bezpieczeństwa samochodów dostawczych. Testujący zweryfikowali obecność w pojazdach zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS). Ocenie poddano 18 pojazdów, ale żaden z nich nie zdołał uzyskać oceny "Platynowa".

Uwaga na zwierzynę! Układ antykolizyjny nie uchroni nas przed wypadkiem

Uwaga na zwierzynę! Układ antykolizyjny nie uchroni nas przed wypadkiem

Nie tylko w okolicach lasów, łąk czy pól trzeba zachować szczególną ostrożność, by uniknąć kolizji ze zwierzętami. W skrajnym przypadku na dziką zwierzynę można trafić nawet na autostradzie! Eksperci ADAC sprawdzili, czy nowoczesne układy wspomagające kierowcę mogą uchronić przed kolizją. Wyniki niestety nie napawają optymizmem.

Kolejny spektakularny wypadek Tesli - autopilot nie zastąpi kierowcy

Kolejny spektakularny wypadek Tesli - autopilot nie zastąpi kierowcy

Oto dramatyczny obrazek z autostrady na Tajwanie: na lewym pasie leży na boku ciężarówka, a przejeżdżające inne pojazdy sprawnie ją omijają. Aż nadjeżdża lewym pasem biała Tesla Model 3. Mimo znaków dawanych przez kierowcę przewróconej ciężarówki, rozpoczyna hamowanie dopiero ok. 20-30 metrów przed przeszkodą i wbija się w nią z impetem. Znowu zwiódł autopilot?

Branża motoryzacyjna apeluje o ujednolicenie nazewnictwa systemów wspomagania kierowcy

Branża motoryzacyjna apeluje o ujednolicenie nazewnictwa systemów wspomagania kierowcy

Firmy motoryzacyjne powinny ujednolicić i uporządkować nazewnictwo systemów wspomagania kierowcy, by ograniczyć ryzyko nieporozumień po stronie kierowców – zaapelowały amerykańskie organizacje branżowe. Dziś niektóre systemy bywają określane nawet 20 różnymi nazwami!

Szybki internet w praktyce, czyli jeździmy samochodami podłączonymi do sieci 5G

Szybki internet w praktyce, czyli jeździmy samochodami podłączonymi do sieci 5G

Od technologii znacznie lepszej i wydajniejszej łączności 5G nie ma już właściwie odwrotu. Według planów już w przyszłym roku z 5G będziemy mogli korzystać także w niektórych miastach naszego kraju. A co to oznacza dla kierowców? Jako jedyni z Polski sprawdziliśmy na publicznych drogach Turynu do czego może się przydać sieć 5G w samochodzie.

Nowe obowiązkowe systemy - auta będą bezpieczniejsze i... zapewne droższe

Nowe obowiązkowe systemy - auta będą bezpieczniejsze i... zapewne droższe

Od połowy 2022 r. wszystkie nowe samochody wprowadzane na rynek UE będą musiały być wyposażone w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, m.in. systemy inteligentnego dostosowania prędkości, monitorujące senność i uwagę kierowcy oraz wykrywania obiektów przy cofaniu.

Porażka BMW, a jak wypadły inne marki? Test systemów awaryjnego hamowania

Porażka BMW, a jak wypadły inne marki? Test systemów awaryjnego hamowania

Niemcy znów mają spore problemy. BMW jako jedyne wśród 11 testowanych SUV-ów spektakularnie oblewa test systemów awaryjnego hamowania przed pieszym i dostaje najgorszą ocenę.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech