Wszystko zaczęło się od 110 koni, gdy w 1976 roku zadebiutował Volkswagen Golf GTI pierwszej generacji. W przyszłym roku auto będzie świętowało 40-lecie i z tej okazji otrzyma... supermoc
Nasi Czytelnicy w specjalnym teście sprawdzili rynkowych liderów i wybrali swoich faworytów. W porównaniu do walki stanęło 6 samochodów, które w 2014 roku były najchętniej kupowane przez klientów indywidualnych.
Na salonie samochodowym w Genewie Volkswagen zapowiada wiele nowości. Już wiemy, że obok modelu CC na stoisku Volkswagena zobaczymy również Golfa kombi w usportowionej wersji GTD
Podczas targów elektroniki użytkowej Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas Volkswagen zaprezentuje koncepcyjną odmianę Golfa R Touch, w którym obsługa pokładowych urządzeń będzie oparta przede wszystkim na gestach
Volkswagen dołącza do firm wodorowych i prezentuje Golfa Varianta z ogniwami paliwowymi pod maską zamiast tradycyjnego silnika.
Produkowany od 2004 roku Volkswagen Golf Plus, a obecnie Golf Sportsvan, stał się kolejnym rekordzistą.
Jedną z ciekawszych premier Volkswagena w Paryżu będzie zapewne uterenowiona wersja Golfa.
Największy zakład Volkswagena od 1945 roku wyprodukował 42 mln aut.
Aż 200 punktów pozostało do zdobycia w czterech ostatnich wyścigach tegorocznego sezonu Volkswagen Castrol Cup.
Wszystko wskazuje na to, iż już po pięciu latach niemiecki producent zaprezentuje kolejną generację swojego najważniejszego modelu.
Mało pali, szybko jeździ i ma efektowny, choć nienachalny design. VW Golf GTD wcale jednak nie jest autem wyłącznie dla dynamicznie usposobionych kierowców
Golf od roku 1974 był hegemonem w segmencie C. Uważano go za najlepiej prowadzący się, najlepiej wykonany i najbardziej trwały kompakt. Sytuacja uległa zmianie dopiero w roku 1998. To właśnie wtedy Ford zaprezentował Focusa i to właśnie wtedy rozpoczęła się walka między modelami o dominację na rynku. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej rundzie starcia, a mianowicie zestawimy ze sobą Golfa V i Focusa II.
Organizatorzy serii profesjonalnych wyścigów samochodowych Volkswagen Castrol Cup szukają młodych, wyścigowych talentów. Road Show pojawi się łącznie w 4 polskich miastach.
Mało u nas znany Golf Plus był postrzegany jako pojazd dla starszej klienteli. Nowy Golf Sportsvan ma zmienić ten wizerunek – uzbrojony w najnowsze techniczne geny Volkswagen rusza do starcia z konkurentami.
Historia Golfa trwa już 40 lat. To jednak nie ma dla kierowców większego znaczenia. W segmencie C bardziej liczy się przestrzeń, praktyczność i wyposażenie. Jak w tej kwestii wypada szósta odsłona Volkswagena? Niemcy postarali się, aby właściciele nie mieli większych zastrzeżeń. Auto jest naprawdę dopracowane.
Większy, przestronniejszy i... droższy. Kompaktowy minivan na płycie Golfa wyceniony. Podstawowa wersja kosztuje 67 690 zł.
W porównaniu z hatchbackiem, Volkswagen Golf Sportsvan jest większy, wygodniejszy i droższy o 4700 zł. Tylko, czy aż? Sprawdzamy, czym może zaskoczyć większa odmiana Golfa.
VW Golf Sportsvan to następca Golfa Plusa, czyli minivana zbudowanego na płycie podłogowej popularnego kompaktu Volkswagena. Choć w Polsce model ten nie był hitem w salonach VW (głównie ze względu na krótki okres sprzedaży) to jednak jego walory docenił rynek wtórny. Większa część Golfów Plusów jeżdżących po krajowych drogach pochodzi bowiem z prywatnego importu.
Czy jest drugie auto, które jest taką legendą? 7 generacji, ponad 30 mln. sprzedanych sztuk i kilkanaście najróżniejszych wersji. Od terenowych, po cabrio. VW Golf obchodzi w tym roku 40 urodziny.
Japoński producent powraca z nowym kompaktowym hatchbackiem.