Nie brakuje też chętnych na wzmacniacze z kosztownej serii Ultimate adresowanej głównie do wymagających użytkowników.Logo DLS nie oznacza jednak tylko drogich produktów dla zamożnych słuchaczy. Firma ma w swojej ofercie także i bardziej przystępne cenowo urządzenia. Najtańsze pochodzą z gamy Basic oraz Classic. Za popularne szerokopasmowe dwudrożne głośniki współosiowe (ze zintegrowanym na stałe modelem wysokotonowym) o średnicy 130 mm należy zapłacić 269 zł. W cenę wliczono również dodatkowe maskownice i filtry, bez których trudno byłoby zaprojektować porządny głośnik. Niewiele więcej zapłacą kierowcy, w których samochodach mieszczą się głośniki w najpopularniejszym rozmiarze (165 mm). Wersja DLS 126 kosztuje 299 zł. Kto ma jednak wyższe aspiracje, może skorzystać z gotowych zestawów dwudrożnych, w których głośniki średnioniskotonowe (mocowane w drzwiach samochodu) i wysokotonowe (najczęściej występują na desce rozdzielczej) są odseparowane. Uzupełnieniem gamy głośników Classic i Basic są samochodowe wzmacniacze Classic dostępne w bardzo zróżnicowanych odmianach: jedno-, dwu-, trzy-, cztero- i pięciokanałowych. Podobnie jak w przypadku głośników, wzmacniacze są droższe od produktów sprzedawanych w supermarketach elektronicznych. Na podstawowy model dwukanałowy DLS CA 20 trzeba wydać 709 zł.
Car audio po szwedzku
Szwedzki sprzęt audio do samochodu ma już w Polsce spore grono zwolenników. Przede wszystkim tych głośników chętnie używają zawodnicy biorący udział w prestiżowych konkursach na najlepiej nagłośnione auta.