Odmłodzone Mitsubishi Eclipse Coupe i Spyder swoim wyglądem zbliżyły się do zaprezentowanego niedawno modelu Lancer Evolution X. Nowy przedni zderzak połączono z matowo czarną atrapą chłodnicy w kształcie trapezu. Podobny element znajdziemy właśnie w Evo X. Częścią przedniego zderzaka jest także spojler, natomiast tylny zderzak wyposażono w dyfuzor. Nowe są przednie lampy ksenonowe, które poprawiają widoczność.
Kolejne zmiany zaszły pod maską. Wersja GT z 6-cylindrowym silnikiem o pojemności 3,8 l dysponuje podwójnym układem wydechowym. Jednostka oferuje 195 kW (265 KM) przy 5750 obr./min i 355 Nm przy 4500 obr./min (wcześniej 193 kW i 352 Nm). Do wyboru będzie 6-stopniowa manualna skrzynia biegów lub 5-biegowy automat Sportronic z możliwością manualnej zmiany biegów.
Wersja GS z 4-cylindrową jednostką 2,4 l nie poddano żadnym zmianom, tak więc nadal oferuje moc 119 kW (162 KM) przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 4000 obr./min. Jak przekładnia manualna, tak i automat mają w wypadku 4-cylindrowego silnika o jeden bieg mniej. Oba silniki dysponują systemem zmiennych faz rozrządu MIVEC.
Wyposażenie obu wersji jest bardzo bogate. Odmianę GS w standardzie wyposażono w sześć poduszek powietrznych, klimatyzację, tempomat, 17-calowe koła ze stopów lekkich i czujniki ciśnienia w oponach, GT dodatkowo oferuje system kontroli trakcji, stabilizację ASC, lampy ksenonowe, 18-calowe koła, większe tarcze hamulcowe i tylne skrzydło. Za dopłatą można otrzymać skórzaną tapicerkę, aluminiowe pedały, szyberdach czy system audio Rockford-Fosgate o mocy 650 W.