Skuteczność hamulców zapewniają 380-milimetrowe tarcze wentylowane z 8-tłoczkowymi zaciskami z przodu i 4-tłoczkowymi z tyłu. Na 19-calowe alufelgi zostały nałożone opony Pirelli P-Zero Rosso (przód 255/35 R 19; tył 355/25 R 19). Delikatne zmiany w nadwoziu poprawiły aerodynamikę auta, a we wnętrzu dodały mu jeszcze bardziej sportowego sznytu. Więcej: http://www.novitecrosso.com
Czerwona brzytwa
Jeśli komuś znudziło się jego F575 Maranello, a seryjne 515 KM z 12 cylindrów to za mało, może oddać auto w ręce fachowców z włoskiej firmy Novitec Rosso. Po zastrzyku wzmacniającym bolid ma 533 KM, co było możliwe dzięki nowej mapie jednostki sterującej silnikiem oraz wydajniejszemu układowi wydechowemu ze stali szlachetnej.