Szef rumuńskiej Dacii i członek zarządu macierzystej firmy Renault Luc-Aleksander Menard oznajmił ambitny plan. W roku 2009 Dacia ma sprzedać aż 900 tys. sztuk taniego Logana, przy czym w zeszłym roku sprzedano na całym świecie „tylko” 247 tys. Loganów. Już w tym roku sprzedaż ma wzrosnąć o ponad 60 %, co w sumie daje 400 tys. egzemplarzy. Dacia liczy, że 1/5 produkcji trafi na rynki europejskie, oznaczałoby to dwukrotnie większą sprzedaż niż w zeszłym roku. Najważniejszymi rynkami zbytu są dla Logana rodzima Rumunia oraz Rosja, Francja, Algeria i Niemcy, gdzie w zeszłym roku sprzedano aż 6 tys. Dacii Logan.

Radykalne zwiększenie produkcji wymaga wejścia firmy na nowe rynki. Dacia poinformowała, że chce wejść na rynek brazylijski, indyjski i irański. W bieżącym roku rodzina Loganów powiększy się o wersję użytkową. Według słów Menarda w najbliższych latach pojawią się kolejne cztery wersje. Menard wspomniał przede wszystkim odmianę SUV.

Druga generacja modelu Dacia Logan powinna trafić na rynek w roku 2012.