Jedną Toyotę Corollę WRC poprowadził Tomasz Czopik, który podczas poprzedniej rundy zapewnił sobie tytuł mistrza Polski w grupie N. Drugą identyczną Toyotą pojechał Paweł Dytko. Po pierwszym dniu rajdu prowadził Czopik z ponad- siedmiosekundową przewagą. Na drugim etapie Dytko zaczął odrabiać straty i ostatecznie zwyciężył o zaledwie 2,8 sekundy. Zyskał także dodatkowy punkt za wygranie największej liczby oesów. Trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej i pierwsze w grupie N zajął Zbigniew Gabryś. W kategorii samochodów produkcyjnych początkowo walczył z Michałem Sołowowem. Gdy tego zabrakło na trasie, pozostała mu już tylko spokojna jazda do mety.Podobnie podróżował na Rajdzie Warszawskim Sebastian Frycz. Młody kierowca ze Szczyrku zdobył tytuł mistrza Polski w Trofeum 1600. Już wcześniej na odcinkach specjalnych poprzednich eliminacji udowodnił, że w zupełności zasłużył sobie na ten sukces. W Warszawie na ostatniej próbie na Bemowie zatrzymał się na chwilę, aby podzielić się swą radością z kibicami. Wicemistrzostwo w klasyfikacji Trofeum 1600 przypadło Marcinowi Bełtowskiemu.Rajd Warszawski: 1. Paweł Dytko/Tomasz Dytko (Toyota Corolla WRC) 1:30.09,7; 2. Tomasz Czopik/Łukasz Wroński (Toyota Corolla WRC) +2,8; 3. Zbigniew Gabryś/Maciej Baran (Mitsubishi Lancer Evo VI) +4.02,0; 4. Piot Maciejewski/Piotr Kowalski (Mitsubishi Lancer Evo VI) +5.25,8, 5. Sebastian Frycz/Maciej Wodniak (Opel Corsa VK Super 1600) + 10.28,4; 6. Marcin Bełtowski/Robert Hundla (Skoda Felicia Kit Car) +12.10,2.Klasyfikacja generalna rajdowych mistrzostw Polski: 1. Leszek Kuzaj 115, 2. Paweł Dytko 86, 3. Tomasz Czopik 81, 4. Janusz Kulig 77, 5. Sebastian Frycz 54, 6. Zbigniew Gabryś 51.
Galeria zdjęć
Dwie Toyoty, dwie sekundy
Dwie Toyoty, dwie sekundy
Dwie Toyoty, dwie sekundy