Karoseria Antasu wykonana jest taką samą technologią jak w czasach, kiedy komputer nie ingerował do projektowania samochodów. Na ramie stalowej przymocowano aluminiową ręcznie wykonaną karoserię o długości 4,75 m. Pod maską pierwszego prototypu pracuje 8-cylindrowa jednostka Maserati 4719 cm3 z czteroma gaźnikami Weber, który produkuje moc maksymalną 228 kW (310 KM) przy 6000 obr./min i moment obrotowy 421 Nm przy 3500 obr./min. Tylne koła napędzane są za pośrednictwem 5-biegowej manualnej skrzyni biegów ZF.
Z takim silnikiem Antas V8 GT osiąga prędkość maksymalną 270 km/h, a od 0 do 100 km/h przyśpiesza w ok. 5 sekund.
Na tegorocznej wystawie Top Marques w Monako Antas zaprezentował się z nieznacznie zmienioną karoserią. Najbardziej dostrzegalnymi zmianami są duże karbonowe skrzydło dociskowe z tyłu i nowe koła.
Spółka Faralli & Mazzanti zdecydowała się rozpocząć produkcję modelu Antas. Ponieważ samochód budowany jest na zamówienie, klient może wziąć udział w pierwszych pracach projektowych i zmienić niektóre elementy stylistyczne, wybrać jednostkę napędową, którą może dostarczyć sam lub zapewni ją producent, oraz zdecydować o kolorze nadwozia, tapicerce i wyposażeniu auta.
W przeciągu produkcji może śledzić, jak powstaje jego samochód i ingerować drobnymi modyfikacjami. W końcu producent przekazuje nabywcy jego samochód oraz płytę DVD i książkę dokumentujące budowę samochodu.
Sposób projektowania i komunikacji z klientem ma być przypomnieniem lat 20-tych, 30-tych, ale także 50-tych, kiedy nadwozia luksusowych samochodów produkowano na indywidualne zamówienie. W Europie takie podejście już prawie wymarło, jednak w ostatnim czasie pojawiło się kilka samochodów podobnych do modelu Antas czy Ferrari i Maserati z indywidualnie zaprojektowanymi karoseriami firm Zagato czy Pininfarina.