2, 1.4/100 KM oraz diesel 1.3/75) znajdziemy dodatkowo 5 poduszek powietrznych (obok 2 czołowych i 2 bocznych także kurtyny oraz airbag kolanowy chroniący kierowcę), elektrycznie sterowane szyby i lusterka oraz radioodtwarzacz MP3. {player}1174478367832.flv{/player}Wersja 1.2 POP kosztuje 39 500, a 1.4 i 1.3 Multijet 47 500 zł. Dwie następne wersje Sport i Lounge kosztują od 47 500 zł (1.2) lub od 55 500 zł (1.4 i 1.3). Niezależnie od silnika w standardzie znalazła się klimatyzacja. W wersji Sport znajdziemy sportowe dodatki (np. sportowe fotele, tylny spoiler, sportowe wykończenie wnętrza, chromowaną końcówkę rury wydechowej, chromowane nakładki progów), a w wersji Lounge chromowane listwy pod linią okien bocznych, chromowane wewnętrzne klamki, chromowane listwy na zderzakach, chromowane wstawki na gałce dźwigni zmiany biegów. {player}1183613954379.flv{/player}System stabilizacji toru jazdy ESP dla silników 1.2 i 1.3 jest dostępny opcjonalnie (bez wersji Naked), z silnikiem 1.4 to standard. Zamówione w najbliższych dniach auta trafią do klientów w lutym i będą pochodziły ze styczniowej produkcji. {player}1183613954374.flv{/player}{player}1183613954387.flv{/player}{player}1183613954395.flv{/player}
Fiat 500 już w sprzedaży!
W wyposażeniu standardowym znajdziemy ABS, 2 poduszki powietrzne i wspomaganie kierownicy (odmiana Naked będzie oferowana tylko z jednym silnikiem). W wyższym standardzie wyposażeniowym POP (3 silniki do wyboru: 1.