W roku 1907 paryski dziennik Le Martin ogłosił wyścig prowadzący z Pekinu przez Moskwę do Paryża. W imprezie wzięło udział pięć samochodów, między którymi był także samochód Itala, którego załogę tworzyli książę Borghese, reporter Barzini i mechanik Ettore. Trio zwyciężyło, przejeżdżając trasę w rekordowym czasie 60 dni.
W tym roku, dokładnie 100 lat po tym heroicznym zwycięstwie, do Pekinu wyruszyła grupa pomarańczowych samochodów marki Iveco, jeden z nich przewoził samochód Itala. W ekspedycji wziął udział także Fiat 500 z Rocco Ericco i Beppe Tenti na pokładzie.
Ich Fiat 500 napędzany był turbodieslem o pojemności 1,3 l o mocy 51 kW (69 KM) i momencie obrotowym 102 Nm. Samochód w przeciągu jednego miesiąca pokonał 16 tys. kilometrów i przejechał Chiny, Kazachstan, Rosję, Białoruś, Polskę, Czechy, Niemcy, Austrię, a swoją podróż zakończył we włoskiej Bolonii, gdzie zainaugurował przebiegające właśnie targi motoryzacyjne.