Zasadniczym celem wprowadzenie nowych promocyjnych cen to umocnienie pozycji Fiata Panda jako niekwestionowanego lidera segmentu aut miejskich, który od niemal 6 lat wykazuje tendencję wzrostową sprzedaży.

Od pojawienia się na rynku we wrześniu 2003 roku do dnia dzisiejszego, wyprodukowano ponad 1,5 miliona Pand, a w 2009 roku koncern planuje sprzedać ponad 285 000 sztuk tego modelu.

Warto przypomnieć, że produkowany w tyskiej fabryce Fiat Auto Poland - Fiat Panda zajął pierwsze miejsce w rankingu niezawodności ADAC w kategorii samochodów klasy miejskiej (segmenty A i B) zarejestrowanych w 2008 roku. Dane te zostały opublikowane przez niemiecki automobilklub ADAC.

Dowodem na to jak wielką uwagę Fiat przywiązuje do jakości, jest 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów, której udziela producent na model Panda.

źródło: FIAT