Spoilery zapewniły też lepszą aerodynamikę nadwozia oraz intensywniejszy nawiew świeżego powietrza do chłodnicy wody, oleju, klimatyzacji oraz zacisków przednich hamulców. Dzięki odpowiednio przeliczonej geometrii spoilera zminimalizowano również siłę aerodynamiczną, unoszącą przednią oś. Standardowe lusterka zastąpione zostały większymi, o sportowym wyglądzie, ale i nie pozbawionymi funkcji komfortowych - ogrzewania oraz elektrycznej regulacji. Samochód można wyposażyć w jeden z trzech rodzajów felg ze stopów lekkich: 7,5 x 16, 7,5 x 17 lub 8,5 x 18. Prezentowana na zdjęciu wersja ma koła 225/40 ZR na największych, osiemnastocalowych felgach. Zmian dokonano także w zawieszeniu, które zostało wyposażone w krótsze o 30 mm sprężyny oraz gazowe amortyzatory. Basowy pomruk silnika zapewnia dwururowy tłumik tylny wykonany w całości ze stali nierdzewnej.
Garbus po tuningu
Firma tuningowa Projektzwo przygotowała zestaw uszlachetniający wygląd Volkswagena New Beetle. Jednak nie chodziło tu tylko o modyfikacje stylistyczne.