Na początku tego roku swoje siły połączyły trzy firmy B&S Racing Performance, Solutions BV a Hansen Automotive Engineering. Ich celem było stworzenie sportowego samochodu, który będzie mógł być wykorzystywany zarówno na torze wyścigowym, jak i w normalnym ruchu drogowym. W dalszych planach przewidziano produkcje wersji GT i najszybszej GT-R.
Firma Hansen ujawniła dane techniczne wersji GT-R. Pojazd ten będzie miał ramowe nadwozie z aluminium i kompozytów. Środkowa część z miejscem dla załogi otrzyma także ochronną ramę.
Dwumiejscowe coupé z rozstawem osi 2700 mm, będzie miało długość całkowitą 4240 mm, szerokość 1980 mm, a wysokość 1171 mm.Do napędu przygotowano dziesięciocylindrowy silnik o pojemności skokowej 5.0 l i mocy 368 kW (500 KM) z maksymalnym momentem obrotowym 500 Nm, który będzie współpracował z sześciostopniową manualną skrzynią biegów i napędzał tylne koła.
Hansen GT-R otrzyma opony o wymiarach 265/45 R18 z przodu i 305/30 R18 z tyłu. O szybkie zatrzymanie pojazdu będą dbały tarczowe hamulce o średnicy 380 mm z sześcioma zaciskami z przodu oraz 355 mm i czterema zaciskami z tyłu.
Producent nie zamierza wykorzystywać do tego auta żadnych elektronicznych urządzeń wspomagających, ani także układu ABS. Pierwszy jeźdżący Hansen będzie zaprezentowany jeszcze w tym roku, a jego cenę określono na około 300 000 dolarów.