Model HSV-010 GT będzie startować w wyścigach z serii GT500. Też o nich nie słyszeliście? To dobrze, nie jestem sam. HSV wyposażony jest w silnik V8, który ma, zacytuję Hondę, „500 lub więcej koni” i„392 lub więcej” niutonometrów momentu obrotowego. Na pewno auto jest szybkie, ponieważ jest lekkie i waży zaledwie „1100 lub więcej kg”.
Co ciekawe, przy całej tej swojej agresywności i bezwzględności (spójrzcie tej Hondzie w oczy i powiedzcie, że się nie boicie choć trochę jej gniewu) auto ma elektryczne wspomaganie kierownicy.
Hm, sprawdza się to w modelu Jazz, ale w aucie na wskroś sportowym lepsze i bardziej odpowiednie jest wspomaganie hydrauliczne. Dobrze chociaż, że HSV nie ma napędu hybrydowego tak jak inne sportowe auto Hondy.
Galeria zdjęć
Hardcore’owa Honda NSX
Hardcore’owa Honda NSX
Hardcore’owa Honda NSX
Hardcore’owa Honda NSX
Hardcore’owa Honda NSX
Hardcore’owa Honda NSX
Hardcore’owa Honda NSX