Oficjalna sprzedaż Hummera w Europie rozpoczęła się stosunkowo niedawno, ale indywidualnie importowane samochody zrobiły marce dobre imię, tak więc oficjalne przedstawicielstwo od razu odnotowało sukces. Żeby jeszcze bardziej poprawić sprzedaż Hummera w Europie, u czterdziestu oficjalnych dealerów dostępna będzie limitowana edycja Hummer H3 Black Edition. Premiera auta odbyła się w Bolonii.
Hummer H3 Black Edition, który przygotowano specjalnie dla rynku europejskiego, wyróżnia się czarnym lakierem, czarną tapicerką i matowo czarnym wykończeniem elementów wnętrza, a dodatkowo wyposażeniem, które zwykle kosztuje ponad 6 tys. euro.
Argumentem, by wybrać się za oficjalnym przedstawicielem marki może być czteroletnia gwarancja ograniczona do 100 tys. przejechanych kilometrów czy usługa European Roadside Assistance.
Hummer H3 Black Edition zbudowano na bazie H3 Adventure. Połowa egzemplarzy wyposażona będzie w elektrycznie otwierany dach, standardem jest zintegrowany system nawigacji Kenwood. Za wyposażenie o wartości 6 150 euro dealerzy zażądają zaledwie 1250 euro.
W pierwszych 9 miesiącach oficjalnie sprzedano w Europie 810 Hummerów, czyli dwa razy więcej niż rok temu, wbrew temu marka pozostaje na rynku europejskim bardzo ekskluzywnym towarem. W tym samym czasie inna amerykańska ikona aut terenowych – Jeep – sprzedała w Europie 35 tys. pojazdów.