Cena oscyluje w granicach 45 tys. zł. Klienci decydujący się na małe pojazdy wybierają nadwozie hatchback (80 proc.), silnik benzynowy (83 proc.) i 5-stopniową manualną skrzynię biegów (98 proc.). Wyposażenie standardowe małych samochodów najczęściej obejmuje ABS (93 proc.), dwie poduszki powietrzne (81 proc.), centralny zamek (66 proc.) oraz elektrycznie sterowane przednie szyby (57 proc.). Fabryczny radioodtwarzacz ma 31 proc. pojazdów, natomiast klimatyzację tylko 20 proc. Silnik wysokoprężny jest zwykle wybierany w połączeniu z nadwoziem kombi (45 proc.). Odbiorcami dwóch pierwszych modeli w segmencie B - Skody Fabii i Toyoty Yarisa - są bardzo często firmy (47 i 45 proc. klientów). Jednak przedsiębiorcy najchętniej kupują Forda Fusiona (50 proc.). Część z tych aut jest rejestrowana jako ciężarowe.