Po wspólnym zdjęciu, załogi wyruszyły na trasę do Pułtuska (gdzie na rynku odbyła się próba sportowa - slalom). Dalsza trasa Rajdu Królewskiego wiodła do Makowa Mazowieckiego, gdzie na stadionie rozegrano kolejną próbę - wyścig na bieżni. Metę Rajdu wyznaczono w "Letnim Ogrodzie" w Wygrynach na Mazurach.Pomysłodawcą i organizatorem Królewskiego Rajdu Samochodów Zabytkowych jest inż. Maciej Rzepecki zajmujący się w Jabłonnej pod Warszawą restauracją aut zabytkowych (głównie brytyjskich). Współorganizatorami byli: Jaguar Poland oraz Towarzystwo Przyjaciół Zamku Królewskiego w Warszawie. W Rajdzie brały udział m.in. Jaguary serii XK z lat 50. i 60., Jaguary E-Type (te modele zostały wybrane przez dziennikarzy motoryzacyjnych najpiąkniejszymi autami stulecia!), przyjechała także załoga Jaguarem MkII, obecny był model Jaguara XJ6 z końca lat 60. Nie zabrakło również angielskich MG oraz - gościnnie - Mercedesów z lat 50. i 60.
Galeria zdjęć
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych
III Królewski Rajd Samochodów Zabytkowych