Jaguar S-type 2008 otrzymał niewielkie zmiany stylistyczne, technika pozostaje bez zmian. Największą różnicę zauważyć można po przednim zderzaku oraz siatce atrapy, która pierwotnie oferowana była wyłącznie w wersji S-type R. Nowy będzie design felg, 19-calowe koła otrzyma S-type we wszystkich krajach z wyjątkiem Japonii, Austrii, Niemiec i państw ze złą jakością dróg (ciekawe do której kategorii producent zaliczył Polskę...). Wszystkie wersje otrzymają w standardzie asystenta parkowania z tyłu, skórzaną kierownicę i wylepszone, „wielofunkcyjne“ fotele Sport z nieperforowaną skórą, wcześniej przeznaczone dla wyższych specyfikacji. Tapicerka może być teraz wykonana w kolorze kości słoniowej lub w kolorze czarnym. Wnętrze wszystkich wersji S-type można ozdobić panelami z drewna mahoniowego.
Jaguar: facelifting S-type
Kolejnym restylingiem odmłodzono środkową limuzynę z gamy modelowej Jaguara.