Nie przyciągnął co prawda luksusowych firm jak Ferrari, Rolls-Royce czy Jaguar, ale obejrzeć można było wszystko, co mają do zaoferowania "ludowi" producenci.Wiele aut miało swoje niemieckie premiery, ale uwagę skupiła na sobie głównie najnowsza gwiazdka ze Stuttgartu oznaczona literą C. Mercedes klasy średniej ma nieco zmienić swój image. Dynamiczny styl nadwozia i mocne silniki mają skłonić do zakupu nieco młodszych nabywców, dotychczas interesujących się "trójką" BMW. Auto już weszło do sprzedaży w Niemczech, na polskim rynku ma się pojawić w tym roku.Na stoisku Volkswagena największą nowością był zmodernizowany Sharan. Nowe auto ma bardziej odróżniać się od braci z Seata i Forda. Zmieniono stylistykę zewnętrzną, design kokpitu (á la Golf i Passat), a także podzespoły techniczne. To pierwszy van tej klasy z seryjną sześciobiegową skrzynią. W opcji będzie system ESP, na rynek niemiecki seryjne wyposażenie obejmie boczne poduszki powietrzne.Na stoisku Opla oblegano głównie kabriolet roku 2000 - Speedster wcześniej prezentowany tylko na salonie w Genewie. Auto ma mocny silnik (2,2 l, 16V, 147 KM) umieszczony przed tylną napędzaną osią. Powinno gwarantować to doskonałe osiągi i radość z jazdy. Warto też było zatrzymać się przy aucie wybiegającym swoją koncepcją w przyszłość, a produkowanym już w gliwickiej fabryce - Agilą, czy np. przy Astrze Coupé. Ekspozycja BMW to głównie muskularna "trójka" ze stajni "M", elegancki kabriolet serii 3 czy terenowe X5. Ford oprócz face liftingu Galaxy i Transita przyciągał oglądających kolekcją starych, pięknie odrestaurowanych aut: T, Capri RS 2600, Taunus 17M, Escort I czy Köln kabriolet.Wśród aut francuskich podziwiać można było piękne kształty Peugeota 607 (już od dłuższego czasu oczekiwanego w sprzedaży) czy zgrabny kabriolet opracowany na bazie "206". Również ten model spóźnia się z debiutem u dilerów Peugeota.
Jubileuszowy Lipsk
Położony około 250 km od granicy polsko-niemieckiej Lipsk może być dla polskiego fana motoryzacji ciekawym miejscem wędrówki. Salon samochodowy trwający od 8 do 16 kwietnia zyskał miano najważniejszej imprezy tego typu w Niemczech w roku 2000.